Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۹ میلیون و ۲۶۰ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ تعداد مبتلایان به این ویروس در آمریکا به ۵ میلیون و ۳۲ هزار نفر رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ براساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز  19 میلیون و 260 هزار و 911 نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید19 ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 717 هزار و 710 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 12 میلیون و 361 هزار و 385 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 58 هزار و 611 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 5 میلیون و 32 هزار و 179 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 162 هزار و 804 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 54 هزار و 801 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 2میلیون و 917 هزار و 562 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد 98 هزار و 644 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به‌‌‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش 62 هزار و 538 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 2 میلیون و 27 هزار و 74 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 41 هزار و 638 هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو و شیلی نیز به‌ترتیب با 871 هزار و 894، 538 هزار و 184، 462 هزار و 690، 455 هزار و 409 و 366 هزار و 671 مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای کلمبیا با 357 هزار و 710 و اسپانیا با 354 هزار و 530 مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، برزیل و هند به‌‌ترتیب با 2میلیون و 576 هزار و 668، 2 میلیون و 47 هزار و 660 و یک میلیون و 375 هزار و 105 بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به 2 ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

روند صعودی کرونا در عراق/3047 مورد ابتلا و 67 فوتی طی 24 ساعت گذشتهکرونا در اروپا| از تعدیل گسترده نیرو در لوفت هانزا تا گسترش لیست مناطق خطر اروپا

انتهای پیام/

R1545/P/S2,24/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آمریکا ویروس کرونا بیشتر بخوانید... روند صعودی کرونا در عراق/۳۰۴۷ مورد ابتلا و ۶۷ فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از ۸۷۱ هزار نفر گذشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روند صعودی کرونا در عراق/۳۰۴۷ مورد ابتلا و ۶۷ فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از ۸۷۱ هزار نفر گذشت واژه های کاربردی مرتبط آمریکا ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ فیلم// لحظه انفجار مهیب بیروت را از ۷ زاویه ببینید ۲ آمار جانباختگان کرونا از مرز ۱۸۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۵۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته ۳ نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود ۴ شماره حساب برای کمک به حادثه دیدگان "انفجار بیروت" اعلام شد ۵ چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام ۶ ۳۴ راهکار و تدبیر "طب سنتی" برای پیشگیری از ابتلا به "کرونا" ۷ مذاکرات حقوقی برای رتبه‌بندی معلمان بازنشسته اول مهر ۹۸ ۸ وزیر بهداشت: سعادت و سلامت همه "خبرنگاران" را از درگاه علیم بی همتا مسألت دارم مهمترین اخبار اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار| بحران خبرنگاری در دنیای معاصر و راهگشایی "سواد رسانه ای" آمار جانباختگان کرونا از مرز ۱۸۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۵۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته شماره حساب برای کمک به حادثه دیدگان "انفجار بیروت" اعلام شد سازمان بهشت زهرا(س) از مدیریت جهادی بسیار خوبی برخوردار بوده است مهمترین اخبار تسنیم فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ میشل عون: علت انفجار بیروت را نمی‌دانیم اما هر احتمالى وجود دارد معزی: خبر مهم اقتصادی رئیس جمهور ارتباطی با لوایح FATF ندارد گفتگو| ایزدی: خروج برایان هوک از دولت ترامپ بیانگر شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا ویروس کرونا آمریکا ویروس کرونا تعداد مبتلایان ۲۴ ساعت گذشته دست داده جان خود نفر گذشت هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه فراق از تحصیل

  این تعداد بنا به گزارش مرکز آمار ایران در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۹۳۰ هزار دانش‌آموز رسیده است. در همین گزارش اشاره شده ‌یکی از معضلات اصلی در مواجهه با این مسأله، فقدان آمار جامع و شفاف از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آنان است.به همین دلیل گمانه‌زنی و فرضیه‌پردازی درباره علت‌های پدیده بازماندگی از تحصیل همچنان ادامه دارد. برخی تفاوت بازماندگی از تحصیل در میان دختر و پسر را قابل توجه نمی‌دانند، در حالی‌که عده‌ای  آن را مؤثر می‌دانند و بعضی‌ها نیز عوامل آن را بسته به منطقه، جنس، مقطع تحصیلی و... متنوع می‌دانند. مثلا ممکن است در یک منطقه فرهنگ طایفه‌گرایی و نگاه‌های جنسیتی باعث بازماندگی از تحصیل شده باشد اما در منطقه‌ای دیگر وضعیت اقتصادی و چند‌زبانه‌بودن کودک در بازماندنش از تحصیل مؤثر باشد. در مطالعات مربوط به بازماندگی از تحصیل، معمولا از دو پدیده «بازماندن از تحصیل» و «ترک‌تحصیل» برای کسانی که در سن تحصیل قرار دارند(جمعیت لازم‌التعلیم) صحبت می‌شود. برای هر دو پدیده نیز در یک دهه اخیر آمار گوناگونی ارائه شده‌است. به‌‌عنوان نمونه برای «بازماندن از تحصیل» در۱۰سال اخیر به اعداد متنوعی از صدهاهزار تا چندمیلیون نفر اشاره شده است. بخشی از این گوناگونی در آمار ناشی از شیوه محاسبه سن در جمعیت لازم‌التعلیم است. مقایسه سرشماری‌های اخیر نشان می‌دهد که بازماندگی از تحصیل در نیمه دوم دهه۸۰و نیمه اول دهه۹۰ روندی نزولی داشته است اما چنانچه از مطالعات اخیر مانند گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس بر‌می‌آید احتمالا در نیمه دوم دهه‌۹۰ و سال‌های بعد از آن، تغییر جهت داده و روند افزایشی پیدا کرده است. همین مسأله یک‌بار دیگر پژوهشگران را به جست‌وجو برای پی‌بردن به عوامل و زمینه‌های مؤثر در بروز آن فراخوانده است.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • قصه فراق از تحصیل
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد