Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در پیام آدینه این هفته افزود: ولایت امیرالمومنان علی (ع) صراط مستقیم هدایت الهی به سمت نجات و کمال انسان است و غدیر خم میعادگاه  رسمی راه اسلام بعد رحلت پیامبر خاتم (ص) است.

وی اضافه کرد: حادثه انفجار در بندر بیروت و کشته و مجروح شدن صدها نفر از مردم لبنان موجب تاسف و تالم خاطر تمام مسلمانان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری ادامه داد: این حادثه ناگوار قابل بررسی، پیگیری و مشکوک به نظر می‌رسد و امید است هر چه زودتر علل و عوامل این جنایت هولناک شناخته شود.

 امام جمعه بوشهر با اشاره به ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار افزود: رسانه بعنوان یکی از مهمترین ارکان منظومه جامعه در تاریخ پر فراز و نشیب جهان نقش مهمی در عرصه مدیریت افکار عمومی ایفا و موجب تحولات بسیاری در برهه‌های حساس تاریخی شده است.

وی ادامه داد: هم اینک جهان استکبار با تهاجم رسانه‌ای و ایجاد و به دست گیری ابر رسانه‌های خبری به دنبال تحریف حقایق و ایجاد مدیریت افکار جهانی به صورت تهاجم نرم با هدف براندازی انقلاب اسلامی ایران است.

صفایی بوشهری گفت: ایجاد جبهه رسانه مقاومت بر اساس مقاومت رسانه‌ای و مجاهدت در این عرصه مهمترین رسالت رسانه‌های انقلابی است.

وی تاکید کرد: دفع تهاجم رسانه‌ای جهان استکبار، تهاجم و افشای ماهیت آنان و آگاه سازی ملی و فرا ملی می‌تواند سیاست راهبردی رسانه در این شرایط باشد.

صفایی بوشهری با اشاره به ۲۵ مردادماه سالروز شکست انگلستان در تهاجم به دلوار از سوی سردار رئیسعلی دلواری افزود:  استعمارگران انگلیسی در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۲۹۴ هجری شمسی بعد از تصرف بوشهر و مقاومت جبهه تنگستان تصمیم به حمله به دلوار را گرفتند که با شکستی تلخ و تاریخی روبرو شدند.

وی ادامه داد: امروز نیز چنین است، سرداران و جوانان عزیز استان دارالحماسه بوشهر به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده همه نوع دفاع از حریم ایران اسلامی هستند و با تقدیم جان خود از اسلام و ایران حراست می‌کنند.

امام جمعه بوشهر خطاب به مسئولان گفت: مسئولان در ۲عرصه تامین اعتبارات و مدیریت اجرایی در موضوع سرعت بخشی در احداث خط راه آهن، تامین آب آشامیدنی و کشاورزی، اشتغال،  معیشت مردم و اجرای مصوبه‌های فرهنگی مورد نظر رهبر معظم انقلاب تدابیر و اقدام جدی کنند.

 وی همچنین بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: مسئولان استان نسبت به گسترش و ایجاد بیمارستان‌های استاندارد، تجهیز کارآمد آنها، استخدام کادر درمان و پرداخت به موقع حقوق و مزایای آنان اقدام کنند.

صفایی بوشهری با تقدیر از مدافعان جبهه سلامت و گروه‌های جهادی اضافه کرد: از تمام مراکز مهم صنعتی درخواست می‌شود که به کمک بیمارستان‌های  استان آمده و به طور ویژه نیازهای بهداشتی و درمانی آنها را تامین کنند.

برچسب‌ها بوشهر عید سعید غدیرخم امام جمعه بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر عید سعید غدیرخم امام جمعه بوشهر بوشهر عید سعید غدیرخم امام جمعه بوشهر امام جمعه بوشهر صفایی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدرسی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنکور سراسری در ۱۱ حوزه استان بوشهر آغاز شده است که در مجموع ۱۶ هزار و ۲۴۲ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در دانشگاه خلیج فارس، در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۷۷۶ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی هزار و ۴۵۰ نفر، هنر ۲۴۳ نفر، علوم تجربی ۲ هزار و ۶۴۲ نفر و زبان‌های خارجی ۶۰۶ نفر رقابت می‌کنند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۱ حوزه آغاز شد.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا برگزار می‌شود.

۶۳ درصد داوطلبان خانم هستند

وی با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: در مجموع در بین کنکوری‌های امسال استان بوشهر، تعداد داوطلب ۶۳ درصد خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: در شهر بوشهر پنج هزار و ۷۱۷ نفر بیشترین داوطلب ثبت‌نام کرده هستند که در دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

مدرسی تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در خارگ ۶۱ نفر و تنگستان ۶۰۷ نفر اعلام و تصریح کرد: در حوزه امتحانی جم یک‌هزار و ۱۶۴ نفر، دشتستان ۳ هزار و ۵۶۲ داوطلب، دشتی یک‌هزار و ۲۶۶ نفر و دیر ۱۷۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر ادامه داد: در حوزه‌های امتحانی دیلم ۴۴۳ نفر، عسلویه ۳۷۵، کنگان ۹۷۶ و گناوه یک‌هزار ۲۹۵ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۶۰ درصد آقا و ۴۰ درصد خانم هستند.

کد خبر 6088477

دیگر خبرها

  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد