Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «ایلهان عمر»، عضو مسلمان کنگره آمریکا در واکنشی منفی نسبت به انتصاب «الیوت آبرامز» به عنوان نماینده جدید آمریکا در امور ایران، او را دارای پیشینه منفی عنوان کرد.

عمر که در حساب توئیتری خود به انتصاب آبرامز واکنش نشان داده، در این ارتباط گفت: الیوت آبرامز نباید مسؤل سیاست در برابر ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، «الیوت آبرامز» به کنگره دروغ گفت و بر کشتار صدها شهروند غیرنظامی سرپوش گذاشت، پس او نباید مسؤل سیاست در برابر ایران یا هر سیاست دیگری باشد.

این اظهار نظر نماینده کنگره آمریکا کمتر از یک روز پس از استعفای «برایان هوک»، مسئول پرونده ایران در وزارت خارجه آمریکا صورت گرفته که به اعتقاد بسیاری این استعفا با هدف آن است تا مسئولیت شکست سیاست ترامپ در برابر ایران به دوش هوک انداخته شود.

«الیوت آبرامز» به عنوان نماینده جدید آمریکا در امور ایران یک نئومحافظه‌کار به شمار می‌رود که پیشتر در دولت‌های رونالد ریگان، جورج دبلیو بوش هم فعالیت داشته است.

کد خبر 4993302

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ایران الیوت آبرامز ایلهان عمر برایان هوک ایالات متحده آمریکا لبنان رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا انفجار بیروت دونالد ترامپ روسیه عربستان سعودی ایران فلسطین حزب الله لبنان شیوع کرونا سوریه الیوت آبرامز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!

به گزارش جماران؛ رئیس کنگره آمریکا به «آکسیوس» گفته است: ویزای دانشجویان خارجی که در تظاهرات نقش دارند، پس گرفته می‌شود و تخفیف‌های مالیاتی اعمال شده برای دانشجویانی که در اعتراضات شرکت کرده‌اند لغو می‌شود.

«آکسیوس» همچنین گزارش داده که نمایندگان جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا درصدد تصویب طرحی هستند که به‌موجب آن تدابیر تنبیهی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها اتخاذ می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • نکته جالب در معماری کنگره آمریکا (فیلم)
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد