Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- با حضور مسئولان ورزش و فوتبال ایران، نوزدهمین جام لیگ برتر فوتبال ایران به تیم پرسپولیس اهدا شد.  پس از دیدار پرسپولیس برابر ذوب‌آهن اصفهان که با شکست یک بر صفر قهرمان لیگ برتر به پایان رسید، طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، سرپرست فدراسیون فوتبال و جمعی دیگر از مسئولان فوتبال ایران، جام قهرمانی لیگ نوزدهم به سید جلال حسینی داده شد تا کاپیتان پرسپولیس همراه با سایر هم‌تیمی‌های خود جام را بالای سر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر و ششمین جام آنها در مجموع ۱۹ فصل محسوب می‌شود. 
با توجه به شیوع ویروس کرونا، مراسم اهدای جام بدون حضور هواداران برگزار شد اما با این حال کانون هواداران باشگاه پرسپولیس تزئیناتی روی سکو انجام داده بود.
با توجه به نبودن تماشاگران در ورزشگاه، مسئولان برگزاری جشن قهرمانی تا زمان آماده شدن سکو پروژکتورهای ورزشگاه را خاموش کردند و هر از گاهی چند گلوله آتش بازی پرتاب شد.
برای رعایت موارد بهداشتی، مدال های تیم قهرمان و تیم داوری را هیچ یک از مسئولان حاضر روی سکو به بازیکنان و داوران تحویل نداد و آنها را روی سکوی جداگانه قرار داده بودند تا خود بازیکنان و داوران آنها را بردارند.

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با کسب ۶۲ امتیاز و چند هفته پیش از اتمام لیگ، قهرمانی خود را در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر قطعی کند.

در همین راستا سرخپوشان امشب (جمعه) بعد از دیدار برابر ذوب‌آهن قهرمانی خود را جشن گرفتند.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال، مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در این جشن حضور داشتند.

به خاطر شرایط کرونا محلی برای مدال‌ها در نظر گرفته شده بود و بازیکنان خودشان مدال‌های خود را از کنار سکو بر می‌داشتند.

سرخپوشان پیراهنی را که روی آن عکس چهار جام و پشت آن شماره ۴ حک شده بود، برتن داشتند.

محسن ربیع‌خواه و محمد انصاری ۲ بازیکن مصدوم پرسپولیس هم در این جشن کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

در پایان توسط وزیر ورزش و جوانان و حیدر بهاروند جام قهرمانی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر را به سید جلال حسینی اهدا کردند.

 

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه یک عشق در تمرین استقلال

تمرین روز سه شنبه استقلال یک میهمان ویژه داشت. جوان معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرآنلاین، محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد. او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد. این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد. به همین بهانه گفت و گوی کوتاهی با محمد جواد داشتیم که در ادامه آن را می‌خوانیم؛

*از تجربه حضور در تمرین استقلال برایمان بگو؟ جو تمرین چطور بود؟

من روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در این روز فراموش نشدنی به کمپ اسطوره ناصر حجازی رفتم و تمرین تیم محبوبم را از نزدیک دیدم. همه چیز عالی بود، برخورد بازیکنان و مربی بامرام تیم آقای جواد نکونام با من بسیار گرم و صمیمی بود و در آخر هدیه زیبایی نیز از ایشان دریافت کردم. از تمام عوامل و کادر فنی استقلال و بازیکنان تیم به خاطر برخوردی که با من داشتند تشکر می کنم.

*اصلا چطور به تمرین تیم دعوت شدی؟ چه کسی با شما هماهنگ کرد؟

پس از مصاحبه‌ای که با تی وی پلاس داشتم و از علاقه‌ام به حضور در تمرین تیم استقلال گفته بودم. عوامل تی وی پلاس و مخصوصا آقای شاهان شکیبا زحمت این کار را کشیدند و هماهنگی لازم را انجام دادند تا من در تمرین تیم محبوبم حضور پیدا کنم و خدارو شکر این اتفاق رخ داد.

*برخورد جواد نکونام با تو چطور بود؟

از برخورد آقای نکونام سرمربی محترم استقلال بسیار لذت بردم. آقای نکونام رفتار بسیار محترمانه ای با من داشت و بابت هدیه‌ای که به من دادند بسیار سپاسگزارم.

*پس حسابی استقلالی هستی؟

بله من از بچگی طرفدار استقلال هستم و تمام بازی های این تیم را دنبال می‌کنم.

*در فوتبال خارج چه تیمی را دنبال می‌کنی؟

در فوتبال خارج من طرفدار سر سخت رئال مادرید هستم.

*پس طرفدار رونالدو هم باید باشی؟

بله قطعا بین مسی و رونالدو، من رونالدو را انتخاب خواهم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر