Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- شروع اردوی تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال و بازگشت رقابت‌های بین المللی، با ماجرای عجیب لغو همکاری آل‌اشپرت و فدراسیون فوتبال از سوی این شرکت آلمانی همراه شده است.

 مسابقات ملی بعد از ماه‌ها وقفه از شهریورماه آغاز می‌شود و در نخستین اتفاق، تیم‌ملی بزرگسالان در فیفادی‌ها دو بازی تدارکاتی را برگزار خواهد کرد که یکی از بازی‌ها با ازبکستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان برای حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی آسیا که با هدف انتخابی جام جهانی برگزار می‌شود، از این ماه اردوی تدارکاتی خود را آغاز کردند. در فوتسال هم وضعیت به همین منوال است و ملی‌پوشان بزرگسال و زیر ۲۰ سال اردوی خود را برای شرکت در رقابت‌های پیش‌رو برگزار کردند.

به همین منظور، حدود دو ماه قبل دبیرکل فدراسیون فوتبال جلساتی را با مدیران تیم‌های ملی برگزار کرد تا بعد از اعلام نیاز به اسپانسر پوشاک تیم‌های فدراسیون فوتبال، البسه مورد نظر تامین شود و از این حیث مشکلی به وجود نیاید.

با این حال از آن زمان تاکنون پوشاک جدیدی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار نگرفت و در نهایت نماینده شرکت آلمانی در ایران از فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال به صورت یک طرفه خبر داده است و گفته به علت شیوع کرونا و تامین نشدن البسه موردنظر از تولیدی‌های مستقر در چین، این شرکت نمی‌تواند احتیاج تیم‌های ملی ایران را تامین کند.

دست فدراسیون در پوست گردو

لغو یک طرفه قرارداد از سوی نماینده شرکت آل اشپرت در منطقه، مورد قبول و موافقت فدراسیون قرار نگرفته و فدراسوین فوتبال خواستار مذاکره مستقیم با نمایندگان ایران شرکت شده تا درباره وضعیت موجود و منافع دو طرف صحبت شود.

بدون شک در فاصله کوتاه باقی مانده تا شروع رقابت‌های ملی، فدراسیون قادر به یافتن البسه موردنیاز نیست و این اتفاق ضربه بزرگی از حیث مسائل مادی و معنوی به تیم‌های ملی می‌زند.

استمرار این وضعیت و حل و فصل نشدن ماجرا، به ضرر فدراسیون فوتبال خواهد بود چرا که تا زمان یافتن اسپانسر جدید یا تهیه پوشاک مورد نیازش باید با برند آل اشپرت به میدان برود که تبلیغ رایگان برای این شرکت است و از طرفی تامین پوشاک از طریق اسپانسرهای موجود در کوتاه مدت امکان‌پذیر نیست.

با توجه به این وضعیت، فدراسیون فوتبال اعلام کرده در صورتی که این شرکت به تعهداتش در ماه‌های گذشته عمل نکند و دلایل کافی برای فسخ قرارداد نیاورد، با ورود بخش حقوقی این فدراسیون به قرارداد مواجه خواهد شد. باید دید فدراسیون می‌تواند به همکاری خود با این شرکت ادامه دهد یا در صورت لغو قرارداد، ضرر و زیان وارد شده به فدراسیون فوتبال دیده شده یا خیر.

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم

قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: با توجه به اینکه در مسابقات شرکت نکرده‌ام در رنکینگ المپیک دارم از سهمیه دور می‌شوم، اما با حضور در اولین مسابقه جبران خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین رسولی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران در مورد حضورش در المپیک پاریس بیان کرد: با توجه به اینکه من در مسابقات شرکت نکرده‌ام، کم کم در رنکینگ المپیک دارم از کسب سهمیه المپیک دور می‌شوم. در اولین مسابقه‌ای که شرکت کنم رنکینگم تغییر می‌کند و بالا می‌آیم. در پرتاب دیسک مسابقات را در مکان‌های برگزار می‌کنند که باد وجود دارد و باد تاثیر زیادی در پرتاب دیسک دارد از این رو خیلی‌ها سهمیه مستقیم گرفتند. خیلی‌ها وارد رنکینگ شدن از این رو رنکینگ من پایین آمده و فکر می‌کنم در حدود ۳۰ هستم. 

او ادامه داد: اولین مسابقه‌ای که شرکت کنم صددرصد رنکینگم بالا می‌آید و جزء ۳۱ نفر قرار بگیرم و به المپیک راه پیدا می‌کنم. 

وی تاکید کرد: اوضاع بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده است اما من ترجیح می‌دهم راجع به این مسائل صحبت نکنم و خودم همه تلاشم را می‌کنم همه چیز را فراهم کنم. امیدوارم مانند بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی حاصل شود. با وجود اینکه فدراسیون دوومیدانی دارد و دست سرپرست می‌چرخد امیدوارم آن نتیجه‌ای که خودم مدنظر دارم را بتوانم بگیرم. هدف اول من گرفتن سهمیه المپیک و سپس صعود به فینال المپیک است. 

قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو در مورد انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیز گفت: من شخص خاصی را مد نظر ندارم، اما امیدوارم هرچه زودتر انتخابات برگزار شود و فدراسیون سر و سامان بگیرد چون با این شرایط تمرین کردن نه تنها برای من بلکه برای بقیه ورزشکاران دو میدانی هم سخت است. وقتی فدراسیون سرپرست دارد، نمی‌داند کدام ورزشکار در سطح یک قرار دارد و کدام ورزشکار در سطح یک نیست بنابراین به حرف اطرافیان خیلی گوش می‌دهد و و کسی به درستی در جایگاه خودش قرار نمی‌گیرد. امیدوارم هر کسی که به عنوان رئیس انتخاب می‌شود بداند که باید چه کسی را حمایت کند و چگونه در میادین بزرگ باید نتیجه گرفت. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها