Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان شرقی گفت: این ستاد نهضـت همـدلی و احسان را با عنوان «احسان غدیر» و با مشارکت هیئت‌ها و مواکب به صورت طبـخ و توزیع غذای گرم در شب و روز عید غدیر عملیاتی کرده است. - اخبار استانها -

مصباح ربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به اینکه در راستای لبیک به فرامین رهبر انقلاب، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌شرقی مرحله جدید رزمایش مواسات و همدلی را  برگزار می‌کند، اظهار داشت: این رزمایش همزمان با ایام عید الله الاکبر و روز عید غدیر و تاکید ریاست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مبنی بر ادامه حمایت‌های ستاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلاش ستاد، حمایت از قشر آسیب دیده از کرونا و اقشار کم‌در‌آمد جامعه است، گفت: این ستاد نهضـت همـدلی و احسان را  با عنوان «احسان غدیر» و با مشارکت هیئت‌ها و مواکب به صورت طبـخ و توزیع غذای گرم در شب و روز عید غدیر عملیاتی کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان‌شرقی از آماده‌سازی و طبخ 5 میلیون پرس غذای غدیر در سراسر کشور خبر داد و افزود: سهم استان ما بالغ بر 100 هزار پرس غذای گرم است که در این باره 40 تن مرغ مورد نیاز این رزمایش بیش از 38 هیئت و موکب در سطح استان آذربایجان شرقی شد.

حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتیآیت الله مدرسی: تقویت نظام غدیر به‌واسطه ولایت‌شناسی در دوران غیبت امکان‌پذیر استمراسم "عید غدیر در کاشان" در فهرست میراث ناملموس کشور ثبت شد

انتهای پیام/111/ ز

R7887/P/S6,47/CT8 بیشتر بخوانید... قالیباف عید غدیرخم را به شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع تبریک گفت طرح "ضیافت غدیر" با طبخ ۳۴ هزار پرس غذای نذری در دزفول اجرا شد+تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قالیباف عید غدیرخم را به شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع تبریک گفت طرح "ضیافت غدیر" با طبخ ۳۴ هزار پرس غذای نذری در دزفول اجرا شد+تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۲ عضو مجلس خبرگان رهبری: عید غدیر بیعت با حکومت الهی، اسلامی و بیعت با امام زمان(عج) است ۳ امام جمعه موقت کیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت ۴ پیشرفت ۲۲ درصدی پروژه راه‌آهن کرمانشاه به قصرشیرین/ اعتبار امسال برای پروژه کافی نیست ۵ نماینده ولی‌فقیه در همدان: "غدیر" به اندازه دین اسلام و هدایت بشریت مهم است ۶ لرستان|عملیات اجرایی پروژه «زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد» آغاز شد ۷ دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه: پیام بزرگ عید غدیر "وحدت" است ۸ تبیین دستاوردهای طرح احیای اراضی خوزستان؛ تولید کشاورزی استان ۸.۵ میلیون تن افزایش یافت مهمترین اخبار استانها حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گزارش|خاموشی‌های برق روستا‌های زنجان هنوز ادامه دارد/ چرا باید کشاورزان تاوان کمبود انرژی را دهند؟ میزان خسارات حادثه آتش‌سوزی خودروهای سنگین کرمانشاه همچنان نامشخص است نماینده مردم لاهیجان: قشر متوسط جامعه به «قشر نیازمند» تبدیل شده/ نرخ کالاها دقیقه‌ای در حال افزایش است مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری ۶۰ مفقود در انفجار بیروت / عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان شرقی پرس غذای عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان