Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان قزوین گفت: در چارچوب اجرای طرح توسعه اشتغال خرد و خانگی به صاحبان کسب‌وکارهای خانگی و کوچک تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه داده می‌شود. - اخبار استانها -

مرتضی فرخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه "هدف اصلی از اعطای این وام توسعه اشتغال در مناطق روستایی و محروم است" اظهار داشت: البته این تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های اقتصادی این مناطق به صاحبان مشاغل خرد و خانگی پرداخت می‌شود که بخش مهمی از آن به توسعه مشاغل خانگی مرتبط با حوزه صنایع دستی مانند قالی‌بافی اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به موازات پرداخت این تسهیلات و وام‌ها برای تجاری‌سازی محصولات تولیدشده در کارگاه‌های مشاغل کوچک و خانگی تلاش خواهیم کرد تا این مشاغل بتوانند تثبیت شده و کم‌کم توسعه پیدا کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در قزوین بودجه تخصیص‌یافته برای اجرای طرح توسعه اشتغال خرد و خانگی در سال جاری را 20 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: انتظار داریم تا پایان 6 ماه اول امسال یعنی تا آخر شهریورماه آینده کل بودجه تخصیص ‌داده‌شده به استان قزوین را جذب کنیم و در نیمه دوم سال اعتباری مازاد بر این بودجه به ما تحویل داده خواهد شد.

فرخی ادامه داد: با توجه به آسیب‌دیدن مشاغل خرد و خانگی از کرونا تلاش می‌کنیم با حضور 3 تسهیلگر و یک مجری در منطقه الموت و شهر قزوین اشتغال‌های کوچک و مشاغل خانگی آسیب‌دیده از کرونا را احیا کرده و رونق دهیم.

1268 واحد مسکونی در طرح «مسکن برکت» در استان قزوین ساخته می‌شودپورابراهیمی: مشاغل خانگی شامل مالیات بر خانه‌های خالی نمی‌شوندایلام| "کرونا" دامن مشاغل خانگی را گرفت؛ اعطای تسهیلات بانکی علاج موقت است

این مقام مسئول با ذکر اینکه وجود برخی بروکراسی‌های اداری در استان سبب محدودیت در جذب اعتبارات بنیاد برکت برای توسعه مشاغل خانگی می‌شود، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زای روستایی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام فقط به منطقه الموت اختصاص داده شد که به خاطر بروکراسی اداری در سطح استان نتوانستیم تمام آن را جذب کنیم.

فرخی با اشاره به نبود هماهنگی بین بعضی از دستگا‌ه‌ها برای جذب اعتبارات مشاغل خانگی افزود: اگر این بروکراسی پیچیده از بین رفته و هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی مسئول در حوزه تسهیلات مشاغل خانگی ایجاد شود، محدودیتی در تزریق و تخصیص اعتبار برای اعطای تسهیلات یادشده وجود ندارد.

انتهای پیام/س

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین بحران بیکاری و اشتغال اقتصاد قوی اقتصاد مقاومتی بیشتر بخوانید... ۱۲۶۸ واحد مسکونی در طرح «مسکن برکت» در استان قزوین ساخته می‌شود پورابراهیمی: مشاغل خانگی شامل مالیات بر خانه‌های خالی نمی‌شوند ایلام| "کرونا" دامن مشاغل خانگی را گرفت؛ اعطای تسهیلات بانکی علاج موقت است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۲۶۸ واحد مسکونی در طرح «مسکن برکت» در استان قزوین ساخته می‌شود پورابراهیمی: مشاغل خانگی شامل مالیات بر خانه‌های خالی نمی‌شوند ایلام| "کرونا" دامن مشاغل خانگی را گرفت؛ اعطای تسهیلات بانکی علاج موقت است واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین بحران بیکاری و اشتغال اقتصاد قوی اقتصاد مقاومتی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۲ امام جمعه موقت کیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت ۳ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۴ عضو مجلس خبرگان رهبری: عید غدیر بیعت با حکومت الهی، اسلامی و بیعت با امام زمان(عج) است ۵ نایب‌رئیس مجلس دلایل افزایش نرخ فولاد و سیمان را تشریح کرد/ رایزنی برای کاهش قیمت در حال انجام است ۶ تبیین دستاوردهای طرح احیای اراضی خوزستان؛ تولید کشاورزی استان ۸.۵ میلیون تن افزایش یافت ۷ لرستان|عملیات اجرایی پروژه «زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد» آغاز شد ۸ نماینده ولی‌فقیه در همدان: "غدیر" به اندازه دین اسلام و هدایت بشریت مهم است مهمترین اخبار استانها حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد نایب‌رئیس مجلس دلایل افزایش نرخ فولاد و سیمان را تشریح کرد/ رایزنی برای کاهش قیمت در حال انجام است گزارش|خاموشی‌های برق روستا‌های زنجان هنوز ادامه دارد/ چرا باید کشاورزان تاوان کمبود انرژی را دهند؟ مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۳۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین بحران بیکاری و اشتغال اقتصاد قوی اقتصاد مقاومتی استانداری قزوین بحران بیکاری و اشتغال اقتصاد قوی اقتصاد مقاومتی استان قزوین اعطای تسهیلات مشاغل خانگی خرد و خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید