Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» دستور کار نشست‌ کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روزهای (یکشنبه ۱۹ مردادماه)، (دوشنبه ۲۰ مردادماه)، (سه شنبه ۲۱ مردادماه) و (چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه) اعلام شد.

براساس این گزارش، کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ دقیقه لایحه دو فوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار یا فرابورس ایران از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم را بررسی و در ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ عصر هم نشستی با آقای مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت جهت بررسی گزارش آخرین وضعیت بازرگانی داخلی و خارجی و همچنین ارائه برنامه‌های پیشنهادی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز دوشنبه کارگروه‌های تخصصی کمیسیون اقتصادی مجلس در نوبت صبح جلسه دارند.

همچنین کمیسیون اقتصادی مجلس در روز سه شنبه و در نوبت صبح به ادامه بررسی طرح ساماندهی سهام عدالت پرداخته و در نوبت عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ عصر، نشست مشترکی را با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی و همچنین هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران به بررسی گزارش عملکردی و اولویت‌های اقتصادی این وزارتخانه، مشکلات و مسائل تعاونی‌های کشور و موضوع اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران خواهد پرداخت.

هیئت رئیسه این کمیسیون در روز چهارشنبه در نوبت ظهر از ساعت ۱۲ تا ۱۳ عصر به بررسی اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح می‌پردازد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دستور کار کمیسیون های مجلس سهام عدالت کمیسیون اقتصادی مجلس نماینده کمیسیون اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه