Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:03:22 GMT

نورافشانی ۱۰ نقطه شهر کرمانشاه در شب عید غدیر

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۰۲۴

نورافشانی ۱۰ نقطه شهر کرمانشاه در شب عید غدیر

به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم و دهه ولایت، کاروان شادی به صورت سیار در ۱۰ محله ی کرمانشاه افتاد و در پایان شهر را با نورافشانی غرق شادی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه و به نقل اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، این برنامه به مناسبت عید غدیر خم، به صورت سیار در روز جمعه ۱۷ مرداد ماه در مسیرهای مختلف و در محلات شهر، انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه با همکاری هیات مذهبی اقدام به اجرای برنامه‌های متنوعی ازجمله راه‌اندازی ۱۰ کاروان شادی با محتوای اجرای سرود، مولودی خانی و جشن به صورت سیار در محلات، نورافشانی محلات با مشارکت مساجد و آذین‌بندی متناسب با عید ولایت بود.

 

عید غدیر به‌ عنوان سند تاریخ شیعیان قطعاً از اهمیت بالایی برخوردار است که باید ابعاد مختلف آن را به نمایش گذاشت و به بهانه‌های متفاوت آن را معرفی کرد.

 

با توجه به دستور العمل اجرای برنامه های فرهنگی در دهه ولایت و امامت در شرایط کرونا، این برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به منظور ترغیب شهروندان به پرهیز از تردد در غیر ضروری در سطح شهر اجرا شد.

 

گفتنی است این برنامه با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری و هیئت انصار اباالفضل علیه السلام، هیئت محبان بقیه الله، هئیت حضرت علی اصغر علیه السلام، هیئت الرضا علیه السلام، هیئت رایه العباس علیه السلام، هیئت مسلم بن عقیل علیه السلام، هیئت الزهرا سلام الله علیها، مسجد سادات کرناچی، قرار گاه فرهنگی و جهادی رایه الشهدا و هئیت محبان امان هادی علیه السلام با استقبال پرشور مردم برگزار شد.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاروان شادی غدیر کاروان شادی عید غدیر دهه ولایت نورافشانی علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری و به تاسی از مولای متقیان امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام به عنوان نماد جوانمردی و فتوت، نامگذاری شده است.

حضرت علی علیه السلام اسوه جوانمردی و شجاعت در سال پنجم هجرت در جنگ خندق، عمربن عبدود نماد شرک و بت پرستی را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ترجیح داد.

ورزشکاران هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نیز با الگو قرار دادن مولای متقیان و در پیش گرفتن منش پهلوانی سعی بر زندگی به سبک و سیره ایشان دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است