Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@20:39:20 GMT

حامد لک پرسپولیسی می شود / اختصاصی طرفداری

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۶۲۰

حامد لک در آستانه عقد قرارداد رسمی با باشگاه پرسپولیس قرار دارد.

باشگاه پرسپولیس پس از اتمام همکاری خود با علیرضا بیرانوند سراغ گزینه های مد نظر یحیی گل محمدی برای جانشینی این دروازه بان و اضافه شدن به لیست بازیکنان رفته است.

به گزارش طرفداری، پس از جدایی بیرانوند و پیوستن این دروازه بان ملی پوش به باشگاه آنتورپ بلژیک، بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان اول پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ و جام حذفی شد اما این یک واقعیت است که پرسپولیس برای فصل آینده و همین طور رقابت های آسیایی و مصاف با تیم های بزرگ آسیا، نیاز به یک دروازه بان باتجربه دارد و نمی تواند فقط روی گلر کروات خود حساب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه که رادو در بازی دیشب مقابل ذوب آهن اشتباه عجیبی را مرتکب شد و این موضوع را بیش تر از هر زمان دیگری ثابت کرد که باید در کنار خود یک رقیب جدی داشته باشد.

برهمین اساس و طی دو هفته اخیر، نام های زیادی از نیازمند گرفته تا فرعباسی در رسانه ها به عنوان جانشین های احتمالی بیرانوند مطرح شده اند.

پیام نیازمند و رشید مظاهری

به هرحال طبیعی است که کار پرسپولیس برای جذب پیام نیازمند و رشید مظاهری که دو دروازه‌بان آماده فعلی فوتبال ایران هستند، بسیار سخت و حتی نشدنی است چرا که نیازمند و مظاهری هر دو با باشگاه هایشان قرارداد دارند و تیم های سپاهان و تراکتور تحت هیچ شرایطی رضایت نامه دروازه بان های ملی پوش و آماده خود را برای پرسپولیس صادر نمی کنند.

علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی دیگر دروازه بانی است که برخی از رسانه ها تلاش زیادی کردند تا زمینه حضور او را در پرسپولیس فراهم کنند اما واقعیت امر این است که حقیقی هیچ وقت در لیست موردنظر گل محمدی نبود و اصلا قرار نبود پرسپولیسی شود. حتی شایعاتی شنیده شد که به صورت تلفنی نیز برخی از اطرافیان تیم به او قول هایی داده اند اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است و حقیقی اصلا در لیست پرسپولیس نبوده و نیست.

حامد لک

بر همین اساس خبر موثق طرفداری حاکی از آن است که مقدمات حضور حامد لک دروازه بان این فصل ماشین سازی در پرسپولیس فراهم شده و این دروازه بان 29 ساله که اتفاقا همشهری بیرانوند هم هست در لیگ بیستم دروازه بان پرسپولیس خواهد بود.

گفتنی است که حامد لک یکی از معدود گلرهای حاضر در لیگ برتر ایران است که از سال ها قبل در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده که پرسپولیسی است و حتی در جدال های رودرو با استقلال نیز در چند نوبت پیراهن قرمز به تن کرده است.

همچنین بخوانید:

گردان به رادو رسید، رادو به رحمتی می رسد؟ / جدول کلین شیت لیگ برتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ صحبت‌های جنجالی یکی از هواداران سپاهان در جریان دیدار این تیم با پرسپولیس جنجال بزرگی به راه انداخته و واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

محمد عباس‌زاده، مهاجم سابق پرسپولیس هم با انتشار یک استوری از این هوادار انتقاد کرد.

کد خبر 849137 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)