Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر شنبه ایرنا، «مهدی رسول‌پناه» در گفت وگویی اظهار داشت: هفته آینده هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس تهران تشکیل می شود و هر تصمیم در آن نشست گرفته شود من می‌پذیرم.

او در زمینه پرداخت مطالبات برانکو ایوانکویچ و دستیارانش گفت: ما مطالباتی در حدود ۴۳۰ هزار یورو از فیفا داشتیم و بخشی از طلب دستیاران برانکو با این پول پرداخت شد اما چون طلب ما از فیفا ته کشید منتظر ۵۱۵ هزار دلار حق انتقال علیرضا بیرانوند به بلژیک بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پول روز چهارشنبه به حساب باشگاه نشست و از همان روز شروع به پرداخت بخشی از طلب برانکو کردیم. بخشی از این طلب به حسابل او در امارات نشسته است و بخش دیگر نیز فردا خواهد نشست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه یادآور شد: تا کنون حدود ۶۰ درصد از مطالبات پرونده برانکو پرداخت شده و حسابداری فیفا نیز این پرداخت را تایید کرده است. اما نمی توانیم به طور صددرصد بگوییم خطر برطرف شده اما ما حسن نیت خود را در پرونده برانکو ثابت کردیم.

رسول‌پناه در پایان گفت: ما به جز پرونده برانکو مشکلات مالی دیگر دارد که بخشی از آن به بازیکنان خارجی شاغل در لیگ نوزدهم برخواهد گشت. اگر ما تمام بدهی را پرداخت می کردیم فشار زیادی به باشگاه می‌آمد اما با توجه به جذب منابع در چند روز آینده حتما کامل پرداخت می‌کنیم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس مهدی رسول‌پناه بلژیک علیرضا بیرانوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهدی رسول پناه بلژیک علیرضا بیرانوند باشگاه پرسپولیس مهدی رسول پناه بلژیک علیرضا بیرانوند رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری جهل ساله درمان شده. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: این جلسه در وزارت اقتصاد برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد قرار است اتفاق نیکی در اقتصاد بیفتد. در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادانه تاکید کرد: با AFC چک کردم و اسناد مربوط به واگذاری دو باشگاه را ارسال کردم و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

کد خبر 6087430 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس