Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:06:55 GMT

خرید ۳۷۸ هزار تن گندم در همدان/ تسویه حساب با کلزاکاران

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۰۸۶۶

خرید ۳۷۸ هزار تن گندم در همدان/ تسویه حساب با کلزاکاران

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان از خرید ۳۷۸ هزار و ۱۷۲ تن گندم تضمینی در همدان خبر داد و گفت: مطالبات کلزاکاران پرداخت و تسویه حساب شد.

مسعود بکایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از خرید ۳۷۸ هزار و ۱۷۲ تن گندم تضمینی تا پانزدهم مردادماه در همدان خبر داد و اظهار کرد: ارزش این میزان گندم خریداری شده ۹۵۴ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۷۴۳ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده و ۲۱۱ میلیارد تومان باقی مانده است که میزان پرداخت ۷۷.۸۶ درصد است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان با بیان اینکه از مجموع گندم خریداری شده در استان، ۱۴ هزار و ۵۵۵ تن توسط مراکز دولتی انجام شده است گفت: ۲۲ هزار و ۲۹۴ تن توسط کارخانجات آرد، ۱۹۰ هزار و ۱۰۰ تن توسط سیلوهای بخش خصوصی و ۱۵۱ هزار و ۲۲۳ تن توسط مباشر(تعاونی‌های روستایی) خریداری شده است.

وی با تاکید به خرید ۳۷۸ هزار و ۱۷۲ تن گندم تضمینی در سطح استان تصریح کرد: یک‌هزار و ۱۶۴ تن نیز از سوی کارخانجات خرید توافقی انجام شده است.

بکایی با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۱۰ هزار و ۴۷۶ تن گندم خریداری شد که مقدار خرید گندم تا پانزدهم مرداد ۳۳۰ هزار و ۳۴۰ تن بود افزود: این میزان نسبت به امسال ۴۷ هزار و ۹۳۲ تن اختلاف دارد و شاهد رشد ۱۵ درصدی هستیم.

وی از خرید یک‌ هزار و ۹۳۵ تن کلزا تا ۱۵ مردادماه در سطح استان خبر داد و گفت: تا روز ۱۶ نیز تمام باقیمانده مطالبات دانه های رو‌غنی و کشاورزان کلزاکار استان پرداخت شد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان بیان کرد: بنابراین با واریز مبلغ بیش از ۹۰ میلیارد ریال، ۱۰۰ درصد وجوه کشاورزان تسویه ‌حساب شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خرید گندم کلزا شرکت غله خبرگزاری فارس همدان خریداری شد تن توسط تن گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاسر شریفی روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در گفت و گوی رسانه‌ای اظهار کرد: تا کنون بیش از پنج هزار و ۷۰۰ هکتار از مزارع گندم در این شهرستان برداشت شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۲ هزار تن و ۲۳۳ کیلوگرم گندم توسط ۲ مرکز خرید در این شهرستان از کشاورزان خریداری شده است.

شریفی تصریح کرد: ۳۶ دستگاه کمباین در شهرستان فعال شده است و پیش‌بینی می‌شود ۷۰ کمباین تا پایان برداشت وارد شهرستان شود.

شایان ذکر است در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ، در سطح ۱۴ هزار هکتار از مزارع شهرستان خرمشهر گندم کشت شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان نیز پیش بینی کرد: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصول گندم از سطح مزارع استان برداشت و روانه سیلوها شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900640

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود