Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@20:00:06 GMT

توافق ایران و چین عواقبی برای ایالات متحده دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۰۹۷۸

توافق ایران و چین عواقبی برای ایالات متحده دارد

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، اندیشکده پروژه امنیت آمریکا نوشت: هرگونه قراردادی بین ایران و چین می‌تواند پیامد‌ها و عواقبی برای آمریکا به همراه داشته باشد. آمریکا بلافاصله پس از خروج از برنامه جامع اقدام مشترک، با اعمال فشار حداکثری، شروع به اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران کرد. هدف این تحریم‌ها، مجبور کردن ایران به بازگشت به میز مذاکره برای رسیدن به توافقی جدید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توافقی که طیف وسیعی از نگرانی‌ها و موضوعات، از جمله موشک‌های بالستیک و اقدامات ایران در منطقه را در برگیرد.

در ادامه این مقاله آمده است: شراکت استراتژیک بین ایران و چین، احتمال توافق با آمریکا در آینده را بطور چشمگیری کاهش خواهد داد. چین با سرمایه‌گذاری در ایران و ایجاد بازاری برای نفت این کشور می‌تواند به ایران در دور زدن بخش عمده‌ای از تحریم‌ها کمک کند. اگر توافق بطور کامل محقق شود، ادامه بکارگیری تحریم‌ها به عنوان اصلی‌ترین ابزار سیاست خارجی علیه ایران احتمالاً به تحقق اهداف آمریکا در منطقه منجر نخواهد شد. در مقابل، آمریکا باید با تهیه یک استراتژی متنوع‌تر به جای تکیه به اقدامات اقتصادی، روش رسیدن به اهداف کلیدی خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس توافق ایران و چین آمریکا طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین

اعتراضات علیه جنگ غزه از دانشگاه‌های «کلمبیا» و «ییل» به سایر دانشگاه‌های ایالات متحده گسترش یافته و مقامات این کشور در تلاش برای خنثی کردن آن هستند. از زمان درگیری‌ها در غزه، تظاهرات و بحث‌های داغ درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی درغزه و آزادی بیان، دانشگاه‌های ایالات متحده را تکان داده است.

دریافت 36 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • بانک های چینی در معرض تحریم
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد