Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر کرمی، رئیس مرکز بهداشت استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان ۳ هزار و ۲۴۲ نفر مبتلا‌ی قطعی به ویروس کرونا دراستان داشته ایم که ۴۱۰ نفر از آن‌ها بر اثر این ویروس جان باختند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان همچنین از کاهش روند ابتلای این بیماری طی هفته‌ی اخیر خبر داد و افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشی و نداشتن مهمانی‌ها و تجمعلات بخش زیادی از روند صعودی شیوع بیماری در استان کنترل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی بیان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری درشهرستان اسدآباد ۹۹ نفر، در بهار ۲۳۹ نفر، تویسرکان ۱۳۹ نفر، در رزن ۱۲۴ نفر، در فامنین ۳۸ نفر، در کبودراهنگ ۱۹۵ نفر، در ملایر ۵۴۵ نفر، در نهاوند ۳۷۱ نفر و در همدان هزار و ۳۹۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

او اظهار کرد: بقیه‌ی مبتلایان در استان به کووید ۱۹ را مسافران بودند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کووید19 ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر کرمی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفری یک روزه به یاسوج از برخی پروژه‌های این دانشگاه بازدید می‌کند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه‌های وزیر علوم در این سفر، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی و بازید از چندین پروژه فعال است.

وی مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیئت رئیسه، دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه و زیارت مقبره شهید گمنام، را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

کرمی افزود: وزیر علوم در این سفر در نشست آمایش آموزش عالی که با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و دیگر مسئولان برگزار می‌شود، شرکت کرده و نشستی نیز با اعضای هیئت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی خواهد داشت.

کد خبر 6088508

دیگر خبرها

  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند