Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@12:46:10 GMT

تسلیم در برابر غرب؛ راهکار برخی داخلی‌ها!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۲۸۵

تسلیم در برابر غرب؛ راهکار برخی داخلی‌ها!

خبرگزاری میزان- معاون امور راهبردی، دولت و مجلس مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند همبستگی‌های مردمی در ایران را خدشه‌دار کنند، گفت: برخی بجای اینکه به توانمندی‌های داخلی توجه کنند متأسفانه کشور را در یک‌حالت معطل گذاشته و راهکار می‌دهند باید در برابر غرب تسلیم شویم. تاریخ انتشار: 11:02 - 19 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۹۷۱ سید محمد حسینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در روز عید قربان اظهار داشت: ایشان در این سخنرانی تحلیل و تبیین جامعی از وضعیت کشور انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهداف کوتاه، میان و بلند مدت آمریکا افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن مدیون رشادت‌های مردم و همکاری آن‌ها با نظام ‌اسلامی بوده است لذا آمریکایی‌ها می‌خواهند در این حمایت‌ها و همبستگی‌های مردمی خدشه ایجاد کنند.

معاون امور راهبردی، دولت و مجلس مجمع تقریب مذاهب تصریح کرد: آمریکایی‌ها از اینکه با وجود موانع زیادی که برای کشور ایجاد کردند، هنوز شاهد پیشرفت‌های فراوان ما در حوزه‌های مختلف علمی و صنعتی مانند نانو، هوافضا، هسته‌ای و نظامی  بدون حمایت‌های قدرت‌های جهانی هستند،خشمگین شده‌اند.

حسینی عنوان کرد: تصور آمریکا این بود که وقتی ایران تحت تحریم باشد، در رشد و ‌شکوفایی علمی‌اش وقفه و خلل ایجاد می‌شود ولی خوشبختانه اینطور نشد و قطار علمی کشور هیچگاه  از حرکت باز نایستاد. 

وی یادآور شد: آمریکا در صدد بود تا در دراز مدت هم آنچنان فشاری به کشور وارد کند که منجر به فروپاشی اقتصاد شود. البته این یک توهمی بیش برای آن‌ها نخواهد بود چراکه مردم ما در زمان پیروزی انقلاب و ۸سال جنگ تحمیلی آب دیده شده‌اند و این طور نیست که دست از همراهی با نظام و انقلاب بردارند.

بیشتر بخوانید:  تجلی مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی

 

وزیر پیشین فرهنگ و‌ارشاد اسلامی افزود: متاسفانه نکته مهمی که وجود دارد هم آوایی برخی غربگرایان در داخل کشور با دشمنان است. متاسفانه برخی می‌خواهند همچنان ما را در وضعیت معطل قرار دهند تا ببینیم غربی‌ها چه تصمیماتی می‌گیرند و یا بعد از انتخابات آمریکا چه تغییراتی حاصل می‌شود و چه حزبی در این کشور روی کار می‌آید.

معاون امور راهبردی، دولت و مجلس مجمع تقریب مذاهب بیان داشت: برخی بجای اینکه به توانمندی‌های داخل توجه کنند متأسفانه کشور را در یک‌حالت معطل گذاشته و راهکار می‌دهند باید در برابر غرب تسلیم شویم؛ لذا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حتما باید روشنگری شود تا این‌تحریف صورت نگیرد.

وی گفت: در گذشته وقتی دشمنان وعده می‌دادند و حرف از مذاکره می‌زدند، برخی ساده اندیشان خوشحال می‌شدند اما بعد از تجربه برجام، همه متوجه شدند وقتی ترامپ حرف از مذاکره می‌زند برای نتایج انتخابات و منفعت داخلی است و آنها به گفته‌های خود پاییند نمی‌مانند، 

حسینی با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست، افزود: باید یک انسجام و  اراده جدی در کشور برای مقابله با چنین تحریفاتی ایجاد شود.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: با روندی که در قوه قضاییه و ‌مجلس ایجاد شده و کار‌ها به‌خوبی در حال انجام است و ان‌شاءلله سال دیگر هم‌شاهد روی کار آمدن دولت جدید با رویکرد مدیریت جهادی هستیم، نباید هیچ دلبستگی به غرب وجود داشته باشد و همگی به سمت حل مشکلات حرکت کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیدمحمدحسینی مذاکره تحریم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: دکتر محسن رضایی گفت: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد. 

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود. 

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند