Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ بیمه معلم از جمله شرکت‌های بیمه است که علاوه بر داخل کشور، در دو کشور خارجی نیز فعالیت بیمه گری می‌کند. آن طور که اطلاعات موجود نشان می‌دهد، این شرکت در باکوی کشور آذربایجان دفتر ارتباطی دارد و بصره، نجف، کربلا و بغداد نیز میزبان شعب این شرکت هستند. حضور بیمه معلم در کشورهای خارجی توسط مدیران بیمه مطرح شده است؛ بهمن سوری مدیر امور نمایندگان توسعه و بازاریابی بیمه معلم کشور خبر داده که سه شعبه بیمه معلم در کشورهای آذربایجان، باکو و کشور عراق فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  با این حال تا کنون مشخص نشده که فعالیت این شرکت در شعب خارجی چیست، عملکرد این شعب چه بوده و چه دستاوردی از محل این فعالیت‌ها برای شرکت بیمه معلم و صنعت بیمه کشور حاصل شده است.
پیشتر ادعا‌هایی از زبان مدیران بیمه معلم درباره فعالیت‌های این شرکت در عراق مطرح شده که از جمله آن‌ها می‌توان به «ارزآوری سه میلیون دلاری عراق برای شرکت» و «سرمایه‌گذاری یک و نیم میلیارد درهمی بیمه معلم در این کشور» اشاره کرد. با این حال تا کنون مستندی در این باره منتشر نشده است.  
بیشتر بخوانید: حاشیه‌های «آقای میم» و «بیمه معلم»/ ماجرا‌ی بدهی ۱۰ ساله به بیمه معلم چیست؟به گزارش رویداد۲۴ در صورت‌های مالی بیمه معلم نیز اثری از عملکرد شعب خارجی این شرکت نیست. این موضوع در گزارش حسابرسی صورت‌های مالی سال گذشته این شرکت نیز مورد توجه قرار گرفته است.   در پیوست گزارش حسابرسی سال ۱۳۹۸ شرکت بیمه معلم که مربوط به آیین نامه‌ها و مصوبات شواری عالی بیمه است، موارد عدم رعایت قوانین بیمه مرکزی و آیین نامه‌های شواری عالی بیمه مشخص شده است. در بند ۱۶ این گزارش، اشاره شده که موضوع «افشای جداگانه عملیات شعبه خارجی شرکت در دفاتر» رعایت نشده و این نشان می‌دهد شرکت بیمه معلم در این زمینه تقصیر یا دست کم قصور داشته است.     عملکرد شعب خارجی شرکت‌های بیمه از آن جهت اهمیت دارد که بازار کشور‌های همسایه به ویژه عراق، بسیار بکر و البته پرسود می‌تواند باشد. با این حال مشخص نیست درآمدزایی شرکت بیمه معلم از این محل تاکنون چقدر بوده یا حتی اساسا حضور بیمه معلم در دو کشور عراق و باکو با سود یا زیان همراه بوده است.   موضوع آیین نامه ۸۸ شورای عالی بیمه و افشای اطلاعات موسسه بیمه پیش از این نیز برای بیمه معلم حاشیه ایجاد کرده بود. این بار در گزارش رسمی حسابرسی که اطلاعات آن در «کدال» موجود است، به همین مسئله اشاره شده و گفته شده هیچ اطلاعاتی از دفاتر رسمی بیمه معلم در خارج کشور وجود ندارد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بیمه معلم تخلفات بیمه ای شرکت بیمه معلم بیمه معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمدصادق خیاطیان در بازدید از ۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک صنعتی هشتگرد با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی هشتگرد، گفت: این مجموعه، فرصت مناسبی برای رشد و شکوفایی واحدهای صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کرده است و در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار نفر در شرکت‌های مستقر در شهرک مشغول فعالیت هستند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: درحال حاضر ۲۰ شرکت دانش‌بنیان در شهرک صنعتی هشتگرد مشغول فعالیت هستند که دستاوردهای بسیار قابل‌توجهی دارند. به عنوان مثال، شرکت‌های دانش‌بنیان این شهرک در راه‌اندازی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی هشتگرد که از مطالبات جدی واحدهای صنعتی بوده است، مشارکت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان که در حوزه طراحی و تولید انواع کنتورهای دیجیتال پیشرفته برق فعالیت می‌کند، علاوه بر ایفای نقش در زمینه هوشمندسازی و بهینه‌سازی مصرف برق، ۱۱۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و توان تولید ۶ میلیون کنتور در سال را دارد و محصولات تولیدی خود را به کشورهای مختلفی صادر کرده است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت دانش‌بنیان دیگر نیز با طراحی و نصب سیستم کنترل مهار شن روی ۳۵ حلقه چاه نفت در جنوب کشور (طی سال‌های ۲۰۱۶-۲۰۲۴) باعث شده است که بیش از ۷۲ هزار بشکه در روز به ظرفیت تولید نفت کشور اضافه شود که ارزش‌افزوده بسیار بالایی برای کشور به همراه داشته است.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، خیاطیان تأکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نقش بسیار مهمی در حوزه اشتغال‌زایی و رفع نیازهای اساسی کشور ایفا می‌کنند و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، برنامه‌های متعددی را برای تبدیل شرکت‌های نوپا به شرکت‌‎های نوآور و فناور تدارک دیده است که بزودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091297 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس