Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا از دو عملیات موفقیت آمیز مرزبانان در مبارزه با قاچاقچیان و کشف یک تن و ۴۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان با اشراف اطلاعاتی از تردد سوداگران مرگ در "بندر لنگه" مطلع شدند و نسبت به تشدید کنترل آب‌های سرزمینی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در جریان کنترل مرزهای آبی، مرزبانان به یک فروند شناور مشکوک شدند و فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان با بی توجهی به فرمان مأموران با رها کردن شناور از محل متواری شدند.   فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی از شناور، موفق شدند یک تن تریاک کشف و شناور مذکور را توقیف کنند.   وی همچنین در ادامه به عملیات موفقیت آمیز مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در منطقه مرزی میرجاوه اشاره کرد و اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشراف بر مرزهای حوزه استحفاظی، از دپوی محموله مواد مخدر در منطقه رودخانه پلنگی مطلع شدند که سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.   فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: مأموران پس حضور در منطقه شناسایی شده پس از کاوش محل توانستند ۴۵۰ کیلوگرم تریاک، ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه و ۳ کیلوگرم سایر موادمخدر را کشف کنند.   سردار گودرزی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با وجود با صلابت مرزبانان سلحشور و غیور در مرزهای شرق، جنوب شرق و جنوبی کشور، قاچاقچیان و سوداگران مرگ اجازه هیچ گونه جولان در مناطق مرزی را نخواهند داشت و مرزهای جمهوری اسلامی ایران برای آنها ناامن خواهد بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟