Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فناوری،توسعه پژوهش و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیریک گفت: عملیات اجرایی پروژه اتصال ۱۰۰درصد مدارس روستایی و شهری به شبکه ملی اطلاعات با اتصال 35درصد مدارس روستایی شهرستان در مرحله نخست به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمد ملاحی افزود: 35درصد مدارس روستایی شهرستان که پیش از این به دلیل نبود زیرساخت های مناسب به شبکه اینترنت دسترسی نداشته هم اکنون از محل اعتبارات آموزش و پرورش، با همکاری وزارت ارتباطات وشرکت‌های وب به اینترنت رایگان دسترسی پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: طبق برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، تیم فنی شرکت‌های نامبرده عملیات تجهیز را از ۲ روز گذشته در شهرستان آغار نموده و پس از پایان کار امکان دسترسی 35درصد مدارس را به اینترنت رایگان و شبکه ملی اطلاعات فراهم نمودند.

کارشناس فناوری،توسعه پژوهش و برنامه ریزی اظهارداشت: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات ، در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه منعقده بین وزارت آموزش وپرورش و وزارت ارتباطات درخصوص انجام پروژه دولت الکترونیک و هوشمندسازی مدارس، عملیات تجهیز مدارس روستایی به اینترنت از ۲۸ تیرماه ۹۹ آغاز شده است.

ملاحی اضافه کرد: مدارسی که به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند به مدت ۲ سال از اینترنت رایگان بهره مند خواهندشد و مسیر جدیدی را در راستای توسعه عدالت آموزشی و بهره مندی دانش آموزان روستایی از تدریس اساتید برتر کشور و بهترین برنامه‌ها و شبکه‌های درس را هموارتر می‌سازد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدارس روستایی اتصال اینترنت شبکه ملی اطلاعات مدارس روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حمیدرضا اعرابی، در سفر به منطقه جنوب شرق، ضمن برگزاری نشست صمیمی با کارکنان منطقه، از واحد‌های مختلف ارتباطات ثابت و سیار و مانیتورینگ رگولاتوری بازدید کرد و بر لزوم نظارت هوشمند و لحظه‌ای شاخص‌های کیفی شبکه تأکید کرد.

معاون نظارت بر امور پستی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه‌ای مشترک با حضور مدیرعامل شرکت پیشگامان به عنوان مجری طرح فیبر نوری در استان هرمزگان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت این استان، میزان پیشرفت پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان را بررسی و ارزیابی کرد.

اعرابی همچنین در نشستی با حضور معاون عمرانی استانداری هرمزگان، بر اهمیت افزایش همکاری شهرداری‌های استان با شرکت پیشگامان در راستای تسریع اجرای پروژۀ فیبر نوری تأکید کرد.

معاون نظارت بر امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، به همراه مدیر عامل، نمایندگان و پیمانکاران شرکت پیشگامان، از تمام مراحل اجرای پروژۀ فیبر نوری بندرعباس بازدید و مقرر کرد این شرکت سرعت پیشرفت پروژه و سطح اتصال منازل و کسب و کار‌ها به اینترنت فیبر نوری در شهر بندرعباس و کل استان را افزایش دهد.

وی همچنین بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود منطقه و بکارگیری بسیج نیرو‌ها در راستای نظارت دقیق‌تر و تسریع در فرآیند بازدید‌های میدانی و برگزاری جلسات کنترل پروژه منظم و هفتگی توسط منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد