Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نامجو مطلق مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت های جام حذفی اظهار داشت: فردا بازی بسیار سخت و حساسی با تیم خوب سپاهان داریم. تیمی که هفته قبل با آن در رقابت های لیگ برتر بازی کردیم و هر ۲ تیم شناخت خوبی از هم دارند و قطعا یک بازی و خوب و حساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سپاهان در بحث کسب سهمیه لیگ قهرمانان از طریق لیگ کمی کارش سخت شده و قطعا در این بازی برای کسب سهمیه شرکت می‌کند و با تمام انگیزه و توان وارد زمین می‌شود. از نظر فنی تیم بسیار خوبی دارند. ما هم هفته قبل با تیم سپاهان یک بازی سنگین و پر فشار را به نمایش گذاشتیم. با توجه به این که تیم ما ۱۰ نفره شد فشار زیادی به بازیکنان ما آمد و دوندگی بیش از اندازه‌ای داشتند. این مساله در بازی با شهر خودرو به تیم ما از نظر جسمانی لطمه زد. تیم ما ۱۰ نفره بالای ۵۵ دقیقه بازی کرد و با وجود ارائه یک بازی خوب فشار روی بازیکنان وجود داشت. این بازی هم به همین شکل است.

نامجو مطلق ادامه داد: با بازسازی خوبی که در این چند روز داشتیم، بازیکنان را از نظر بدنی آماده می‌کنیم. اما در این بازی دو، سه بازیکن تاثیرگذارمان را نداریم و این قطعا کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. اما جوانان خوبی داریم و می‌توانند در این بازی به ما کمک کنند. به خاطر همین برای پیروزی وارد زمین می‌شویم. من اعتقاد داریم که برنده این بازی که به امید خدا استقلال باشد، یک فینال زودهنگام را برده است. برنده این بازی شانس بسیار بالایی برای قهرمانی دارد و امیدوارم که برنده استقلال باشد. بازیکنان زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند و امیدوارم مزد زحمت‌شان را در این بازی بگیرند. فینال اصلی ما این بازی است و اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم برای قهرمانی بیش‌ترین شانس را داریم.

بیشتر بخوانید

غایبان استقلال برابر سپاهان

مربی استقلال بیان کرد: من در نشست خبری بازی قبل هم گفتم که اولین آرزوی من سلامتی امیر قلعه‌نویی است، چون او یادآور خاطرات من است. ما سال‌ها در کنار هم فوتبال بازی کردیم و برای همین استقلال تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. یکی از ستاره‌هایی که الان روی پیراهن استقلال است برای آن تیمی بود که ما در آن و کنار هم بازی می‌کردیم. اولین آرزویم سلامتی قلعه‌نویی است و خوشحالم که او به میادین برگشته است. قطعا حضور او روی نیمکت می‌تواند تاثیر مثبتی روی سپاهان داشته باشد، اما این طرف قضیه هم تیم پر افتخار استقلال است. تیمی که افتخارات زیاد داخلی و بین‌المللی دارد و فکر می‌کنم بازیکنان در این بازی تلاش‌شان را بکنند تا به موفقیت برسند.

او در خصوص مصدومان استقلال گفت: سه بازیکن ما یعنی دیاباته، اسماعیلی و مطهری مصدومیت دارند که متاسفانه به این بازی نمی‌رسند. کادر پزشکی تمام تلاشش را می‌کند که در بازی با پیکان که برای کسب سهمیه برای ما حیاتی است بتوانیم از این بازیکنان استفاده کنیم. این‌ها بازیکنان بسیار مهمی برای ما هستند، مخصوصا آقای دیاباته. متاسفانه با تمام تلاشی که کادر پزشکی انجام داد به این بازی نمی‌رسند.

مربی استقلال در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم داور بهترین عملکردش را داشته باشد. خوشبختانه در چند روز اخیر دیگر خبری از بیانیه نیست. من اعتقاد دارم که تیم ما بیشتری ضرر را از داوری از ابتدای لیگ تاکنون دیده که البته اشتباهات هیچ کدام عمدی نبوده است. فینال اصلی ما بازی با سپاهان است. فکر می‌کنم شرایط در ادامه راه راحت‌تر باشد و قطعاً برنده دیدار فردا یکی از مدعیان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال مجید نامجو مطلق لیگ برتر فوتبال تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا