Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:05:18 GMT

مربی پیکان: دیدار با صنعت‌نفت برای ما ۶ امتیازی است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۶۷۷

مربی پیکان: دیدار با صنعت‌نفت برای ما ۶ امتیازی است

احمد کعبیان‌پور، روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: در مجموع از زمانی که کادر فنی جدید هدایت پیکان را بر عهده گرفت، توانستیم عملکرد قابل قبولی را ارائه دهیم و از نظر روحی و روانی شرایط خوبی را ایجاد کنیم.

وی افزود: پیکان به نحوی در ابتدای فصل بسته شده بود که تنها ۱۳ بازیکن در رده بزرگسالان داشتیم که سه تن از آنها دروازه‌بان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این بازیکنان هم دانیال ماهینی رباط پاره کرد. البته عبدالله ویسی از بازیکنان امید بازی گرفت و در بازی با تراکتور هم شاهد این موضوع بودیم که ۴ بازیکن امید در ترکیب تیم ما به میدان رفتند. کمتر مربی شجاعت استفاده بازیکن امید در لیگ برتر دارد که ما بازی دادیم و نتیجه هم گرفتیم. یک بازیکن ما در برابر تراکتور بار اول در رده بزرگسالان به میدان رفت.

مربی تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: از زمانی که ما آمدیم ۱۰ بازی را پشت سر گذاشتیم. ابتدا مقابل فولاد و پرسپولیس شکست خوردیم اما پس از آن سیر صعودی را پیش گرفتیم. ما جدولی را از بین ۱۰ تیم تهیه کردیم و در بین آنها سوم هستیم. بازی با صنعت نفت برای ما ۶ امتیازی است. با احترامی که برای حریف قائل هستم، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم و شرایطمان را بهبود ببخشیم.

وی در خصوص بازیکنان غایب تیمش هم گفت: در بازی فردا سعید واسعی، دانیال ماهینی و نادر محمدی مصدوم هستند و نمی‌توانند ما را همراهی کنند.

کعبیان‌پور در مورد شرایط نه چندان خوب پیکان در جدول رده‌بندی لیگ برتر اضافه کرد: امتیازات زیادی پیش از این از دست رفته و هر چه در بازی‌هایمان می‌بریم و یا مساوی می‌کنیم در انتهای جدول هستیم. از زمانی که آمدیم تنها ۲ باخت داشتیم. ۵ مساوی و ۲ برد کسب کردیم و هر چه تلاش می‌کنیم از انتهای جدول جدا شویم، این اتفاق رخ نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای ما مهم است که از زمانی که به پیکان آمدیم چه نتایجی گرفتیم و به طور حتم تلاش می‌کنیم تا با بهبود جایگاهمان در لیگ بمانیم.

گفتنی است که عبدالله ویسی به دلیل اخراج در دیدار قبلی تیمش برابر تراکتور نتوانست در این نشست حضور پیدا کند و کعبیان‌پور به جای وی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

تیم فوتبال پیکان از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

برچسب‌ها صنعت نفت آبادان تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال عبدالله ویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال عبدالله ویسی صنعت نفت آبادان تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال عبدالله ویسی صنعت نفت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم برنده‌ای نداشت تا کار در وقت اضافه دنبال شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

 

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان