Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم سلمانی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم‌های نظارتی با همکاری سازمان‌های مختلف عضو ستاد پیشگیری از نظارت و سرکشی بر مراکز مختلف را روزهای اخیز افزایش داده اند.

وی ادامه داد: برای موفقیت در پیشگیری و کنترل کرونا باید همه مردم و مراکز مختلف دقیقا به مقررات ستاد استانی و توصیه‌های مسوولان اجرایی و درمانی به جد پایبند باشند که راه برون‌رفت از مشکلات در گرو همکاری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سلمانی  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تاکنون برای اطلاع‌رسانی در خصوص راه‌های پیشگیری و اهمیت همکاری و رعایت مقررات کارهای فرهنگی مختلفی با همکاری  رسانه‌های گروهی انجام داده است .

وی اظهار کرد: رعایت دقیق نکات بهداشتی، خودداری از سفرهای غیرضروری، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شست و شوی مرتب دست‌ها در پیشگیری از بیماری موثر است .

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: هم‌اکنون شرایط بهداشتی از لحاظ شیوع کرونا در شهرستان های یزد، بافق، میبد، ابرکوه، خاتم و مهریز قرمز است .

سلمانی خاطرنشان کرد:  همچنین شرایط شیوع ویروس در شهرستان بهاباد ، زرد است و در اشکذر، اردکان و تفت نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد .

وی یادآور شد: همکاری مردم، عمل به نکات بهداشتی و توصیه‌های پزشکی راه اصلی برون‌رفت از مشکلات بیماری کروناست.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه اعلام کرد که  از اوایل اسفند ۹۸ تاکنون ۳۲۶ هزار و ۷۱۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار این افراد به ۱۸ هزار و ۴۲۷ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۱۹ مرداد ۱۳۹۹  و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور شناسایی شدند که از این تعداد ۹۶۱ نفر بستری شدند.

معاون وزیر بهداشت گفت:  تاکنون ۲۸۴ هزار و ۳۷۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و چهار هزار و ۲۲ نفر هم تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۴۹۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام اینکه همچنان ۲۶ استان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند، افزود: مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارد و شرایط در فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشداررسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد مشارکت های مردمی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد مشارکت های مردمی بهداشت و سلامت ویروس کرونا یزد مشارکت های مردمی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان