Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:18:43 GMT

فیفا: آماده‌ایم مطالبات زلاتکو و پانادیچ را بپردازیم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۳۱۰

فیفا: آماده‌ایم مطالبات زلاتکو و پانادیچ را بپردازیم

باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق خود را پرداخت کند.

مدیران این باشگاه تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند تا مطالبات این مربی کروات را از محل داریی‌های‌شان در فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) پرداخت کنند.

آنها در ماه‌های اخیر برای تحقق این امر تلاش‌های زیادی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد تلاش‌های مدیران پرسپولیس نتیجه داده است. با اعلام «امیرعلی‌ حسینی» مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) نامه‌ای را برای قفرمزپوشان تهرانی ارسال کرده است. در متن این نامه آمده است: کمیته مالی فیفا در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس درباره انجام پرداخت به زلاتکو و ایگور، تمامی تاییدیه‌ها را از بخش‌های مختلف دریافت کرده است. به این ترتیب انجام این امر و اقدام برای پرداخت از محل دارایی باشگاه نزد فیفا، بعد از تکمیل و امضای فرم‌های مالی و تعهدی که به پیوست ارسال می‌شود، انجام خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس فرم‌های مربوط به باشگاه را تکمیل و به فیفا ارسال کرده و رونوشتی از نامه کمیته مالی فیفا را نیز به عنوان سند ادامه اقدامات خود برای اجرای احکام صادره و انجام تعهدات مالی خود نسبت به طلبکاران برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کرده است.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال فیفا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال فیفا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال فیفا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!

تین نیوز

بخشی از گردش مالی حساب های شخصی بعضی افراد یارانه بگیر مربوط به تنخواه شرکت ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، سال گذشته سرمایه دهک های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک های مشمول یارانه می شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال