Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر همایش شیرخوارگان حسینی(ع) از برگزاری این همایش در ۳۱مردادماه همزمان با اولین جمعه ماه محرم ۱۳۹۹ در ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو داوود منافی‌پور دبیر همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در نشست هم‌اندیشی اندیشمندان در خصوص برگزاری بزرگترین اولین جلسه توسل جهانی به امام حسین(ع) با اشاره به ادوار برگزاری این همایش از ابتدا تا به امروز گفت: اولین جلسه با حدود سه هزار نفر در مهدیه تهران برگزار شد، پس از آن پنج جلسه در سال دوم، ۸جلسه سال سوم و سال چهارم ۵۴ جلسه و به همین ترتیب به سمت افزیش جلسات رفتیم و نهایتا سال گذشته با ۲۱۳ جلسه در ایران و ۶هزار جلسه در سراسر دنیا ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی روستاها و کشورهایی هستند که دسترسی به آنها وجود ندارد.

وی با گلایه از مجموعه‌های فرهنگی در کمک نکردن به این همایش تصریح کرد: ما خواستاریم رسانه‌ها به این موضوع بپردازند، دنیا برای این همایش کرسی‌های هم‌اندیشی گذاشتند، در این موضوع باید تفکر کرد، امروز دشمن در از بین بردن این همایش تلاش روزافزون دارد، ۱۱۲فیلم کوتاه ۵دقیقه‌ای از سوی دشمنان برای سیاه کردن این همایش ساخته شده است، انگلستان در مجلس عوام خود به دنبال عدم برگزاری این جلسه در انگلستان و اسکاندیناوی هستند.‌

دبیر همایش شیرخوارگان حسینی(ع) بیان کرد: بی‌بی سی‌سی در اولین واکنش خود به این همایش تیتر زدند که این همایش یه روز دیگر را به تاریخ شیعه اضافه کرد.

منافی‌پور از برگزاری این همایش در ۳۱مردادماه همزمان با اولین جمعه ماه محرم ۱۳۹۹ در ورزشگاه آزادی خبر داد.

وی با بیان اینکه امسال این همایش با عنوان روز فراخوان جهانی دعا و توسل به حضرت علی اصغر(ع)، برگزار خواهد شد، گفت: دوراندیشی ما از این مراسم در سی سال آینده برپایی ۴۴هزار جلسه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: همایش شیرخوارگان حسینی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر (ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ در مشهد مقدس، حرم مطهر، صحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی علیه السلام افتتاح خواهد شد.

این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، برپا خواهد شد.

در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.

مردم متدین و شهیدپرور مشهد مقدس و نیز زائران آستان ملکوتی حضرت رضا (ع) می‌توانند جهت شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی به مکان یاد شده در تاریخ و زمان مقرر مراجعه نمایند.

امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس‌های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده‌های آنها قرار گیرد.

کد خبر 6087276

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود