Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ خام‌فروشی مهم‌ترین آفتی است که اگر جلوی آن گرفته شود شاهد شکوفایی حوزه زعفران خراسان رضوی و زعفران‌کاران خواهیم بود. - اخبار استانها -

محسن زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: کاهش خام‌فروشی یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید در دستور کار حوزه زعفران قرار گیرد و در این راستا با مشارکت میان‌بخشی قرارگاه جهادی زعفران در زاوه خراسان رضوی تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی یکی از دستور کارهای مهم این قرارگاه را مقابله با خام‌فروشی این محصول بنیادی عنوان کرد و گفت: بخش خصوصی و معین اقتصادی شهرستان در گام نخست با برآورد سرمایه 200 میلیارد ریالی پای کار آمده‌اند.

زنگنه ادامه داد: در راستای افزایش ارزش افزوده زعفران باید اکیدا از خام‌فروشی آن پرهیز شود و هدف اولیه ما در شهرستان نیز تحقق این مسئله و حمایت از تولیدکننده است.

اعتبارات حوزه کشاورزی را به "تاجر زعفران" دادند/ عامل گرانی مسکن شرکت‌های اقماری دولتی استجولان دلالان در بازار زعفران خراسان‌رضوی/ زعفران‌کار از صادرات دلاری طلای سرخ بی‌بهره استتوقف خام‌فروشی زعفران با ارائه یک طرح پژوهشی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این با همکاری اداره کل تعاون روستایی خراسان رضوی 60 تن زعفران خریداری شده از کشاورزان استان قرار است به صورت مزایده طی روزهای آینده به فروش برسد و شرط اصلی مزایده نیز صادرات محصول است.

زنگنه به دیگر اقدامات حمایتی از زعفران‌کاران استان خبر داد و بیان کرد: با تعدادی از صادرکنندگان نیز صحبت‌هایی شده تا به صورت مستقیم زعفران را از کشاورزان استان خریداری کنند.

وی به راه‌اندازی پایگاه‌های فرآوری زعفران در منطقه تربت حیدریه اشاره و عنوان کرد: هدف این کار نیز این است که از زعفران‌کاران حمایت بیشتری صورت گیرد و انجام تمامی این مراحل فرآوری نیز با دستگاه‌های استاندارد خواهد بود.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... اصلاح نرخ‌های کارمزد خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران پرداخت ١١ هزار فقره تسهیلات کرونایی توسط بانک صادرات گزارش|اقتصاد غیرشفاف به عدم بازگشت ارزهای حاصل از صادرات دامن می‌زند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصلاح نرخ‌های کارمزد خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران پرداخت ١١ هزار فقره تسهیلات کرونایی توسط بانک صادرات گزارش|اقتصاد غیرشفاف به عدم بازگشت ارزهای حاصل از صادرات دامن می‌زند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۲ کرمانشاه مقصد گردشگران سلامت از کشور عراق / ۴ پروژه بزرگ گردشگری سلامت در استان اجرا می‌شود ۳ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۴ ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد ۵ استاندار گلستان‌: تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های گلستان به سرعت در حال کاهش است‌ ۶ آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم ۷ حرم رضوی غرق در شادی اهل بیت(ع)/ نقاره‌های حرم رضوی میلاد امام کاظم(ع) را بشارت دادند ۸ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد حرم رضوی غرق در شادی اهل بیت(ع)/ نقاره‌های حرم رضوی میلاد امام کاظم(ع) را بشارت دادند آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم معاون وزیر ارشاد: رسانه‌ها در دوران کرونا پا به پای مدافعان سلامت فعالیت کردند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: همبستگی جهانی با مردم رنج‌دیده لبنان نشانه وجدان بیدار بشریت است وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران موسوی: عامل بمباران‌ هسته‌‌ای ژاپن به جای پاسخگویی مدعی مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی است دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زعفران کاران خراسان رضوی زعفران کار خام فروشی حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طی امروز و فردا همچنان احتمال رگبار و رعد و برق با شدت کمتر نسبت به روز‌های گذشته در پاره‌ ای از مناطق شمالی و ارتفاعات استان وجود دارد.

  محمد غیوری‌ خواه افزود: روز سه‌ شنبه سامانه دیگری به استان وارد می‌ شود و تا روز پنجشنبه شاهد رگبار باران خواهیم بود.    وی ادامه داد: روند افزایش تدریجی دما تا روز چهارشنبه ادامه دارد اما روز پنجشنبه دما به‌ صورت قابل‌ ملاحظه‌ ای کاهش می‌ یابد.   غیوری خواه گفت: امروز آسمان مشهد نیمه‌ ابری است و در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ ای از نقاط احتمال بارش باران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • چگونه بازار مرغ ترکمنستان را از دست دادیم؟
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت