Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@00:06:29 GMT

آیا ترافیک تهران در ایام لغو طرح، ساختگی است ؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۸۶۲

آیا ترافیک تهران در ایام لغو طرح، ساختگی است ؟

طی روزهای اخیر و هم زمان با لغو طرح ترافیک در شهر تهران شاهد ترافیک های شدید در برخی نقاط شهر هستیم که به دنبال این اتفاق شائبه هایی مبنی بر ایجاد ترافیک به صورت عمدی و ساختگی ایجاد شده است که در این شائبه ها عمدتا دو مرکز پلیس راهور و شهرداری مورد انتقاد قرار گرفته و متهم می شوند که به صورت عمدی ترافیک ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این رابطه گفت: این ادعاها اساسا نمی تواند صحت داشته باشد. پرسنل راهنمایی و رانندگی از اولین لحظات صبح به صورت گسترده در سطح شهر حضور دارند تا ترافیک را در تمامی نقاط شهر برطرف کنند.

او افزود: این تلاش ها بی وقفه ادامه دارد و در پایان شب نیز تا زمانی که گره های ترافیکی برطرف نشود پرسنل راهنمایی و رانندگی به صورت گسترده در سطح شهر حضور دارند. تلاش راهنمایی و رانندگی روان سازی ترافیک است و این ادعاها موضوعیت ندارد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پرسنل راهنمایی و رانندگی در روزهای تعطیل تا پاسی از شب و حتی تا دقایق ابتدایی بامداد نیز در خیابان ها حضور دارند تا مسیرها را برای مردم باز نگه دارند. ساعت کاری ما زمانی تمام می شود که ترافیک تمام شود.

سرهنگ رازقی با رد کلیه شایعات پیرامون ترافیک ساختگی گفت: هر چقدر ترافیک بیشتر باشد پرسنل ما بیشتر در معرض گرما و آلودگی هستند و خطرات بیشتری ما را تهدید می کند. این مقوله با عقل سازگار نیست. مگر می شود خودمان ترافیک ایجاد کنیم و خودمان آن را حل کنیم.

این مقام مسئول در راهنمایی و رانندگی اذعان کرد: ایجاد ترافیک ساختگی از سوی سایر دستگاه ها در شهر تهران نیز رویت نشده است و اساسا این مطالب کذب است.

2323

کد خبر 1419883

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترافیک طرح ترافیک پلیس راهور راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان گفت : بر اساس مصوبات جلسه کمیته هماهنگی مرز پرویزخان و در راستای نظم‌دهی به ترافیک کامیون‌های عبوری این مرز این لاین برای تردد تانکر‌های سوخت رسان ایجاد می‌شود.

وی افزود: ایجاد این مسیر برای تانکر‌ها کمک زیادی به ترافیک روان این مرز خواهد کرد.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: پرویزخان از مرز‌های مهم و راهبردی کشور است که روزانه ۲ هزار کامیون صادرات کالا و ترانزیت سوخت در آن تخلیه و بارگیری می‌شود.

وی ادامه داد: مرز پرویزخان، مرز نوظهور ترانزیت در کشور است که سال گذشته حجم مبادلات تجاری آن نزدیک به ۶ میلیارددلار رسید. مهم‌ترین کالا‌های ترانزیتی گمرک پرویزخان شامل نفتا، مازوت، روغن صنعتی و بیتومین است که از این گمرک به بنادر جنوبی کشور ترانزیت می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه