Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@23:51:09 GMT

منظور از صندوق دارا دوم چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۹۸۶

منظور از صندوق دارا دوم چیست؟

به گزارش افکارنیوز، دومین صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی، با هدف ارتقا وضعیت اقتصادی خانواده‌ها با عنوان صندوق دارا دوم از سوی دولت عرضه می‌شود، خریداران حقوقی اجازه خرید از این سهام را ندارند و خرید از این صندوق برای عموم مردم ظرف مدت ۲ هفته از آغاز زمان دقیق پذیره نویسی برای خرید آن زمان دارند. اخبار اقتصادی- صندوق‌های سرمایه گذاری دارا دوم دولتی همانند دور قبلی پذیره نویسی با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود و خریداران می‌توانند با مراجعه به بانک نسبت به خرید از این صندوق اقدام کنند و خرید از این صندوق نیازمند کد بورس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمایه گذاران پس از خرید صندودق دارا دوم تا یک ماه اجازه خرید و فروش ندارند، حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید از صندوق دار دوم ۱۰۰ هزار تومان است.   صندوق سرمایه گذاری دارا یکم متشکل از سهام بانک‌های صادرات، ملت، تجارت، بیمه اتکایی و بیمه البرز بود، اما صندوق سرمایه گذاری دارا دوم، دارای ۲۰۰ سهم از نماد‌های شبریز، شپنا، شتران و شبندر به ارزش ۲ میلیون تومان است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: صندوق دارا دوم صندوق سرمایه گذاری سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری صندوق دارا دوم سرمایه گذاری دارا دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی رهبران قطر و مصر پیرامون شرایط غزه

قطر و مصر به دلیل روابط خوبی که با طرف‌های فلسطینی و آمریکا دارند از اصلی‌ترین میانجیگران برای پایان بخشیدن به جنگ غزه محسوب می‌شوند. با این حال، معضل اصلی که باعث عدم رسیدن توافق طرفین برای استقرار آتش بس دائمی و تبادل اسرا می‌شود، کابینه افراطی رژیم صهیونیستی است. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه قطر امروز (سه شنبه) از تماس تلفنی شیخ تمیم حمد آل ثانی، امیر این کشور با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر پیرامون جنگ غزه خبر داد. 

در بیانیه منتشر شده در این باره آمده است: رهبران دو کشور طی این تماس تلفنی پیرامون پیشرفت در گفتگو‌ها درباره جنگ غزه و میانجیگری مشترک به منظور اطمینان از رسیدن به یک توافق آتش بس پایدار رایزنی کردند. 

ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه به منظور جلوگیری از بروز قحطی از دیگر محور‌های گفتگوی رهبران دو کشور بود. 

شیخ تمیم طی این تماس بر ضرورت تشدید تلاش‌های میانجیگرانه با همکاری شرکای منطقه‌ای و بین المللی به منظور پایان بخشیدن به تهاجم اسراییل به غزه تاکید کرد. 

دو طرف در پایان بار دیگر خواستار استقرار هر چه سریعتر آتش بس در غزه، آزادی اسرای صهیونیست، و ورود گسترده کمک‌های بشردوستانه به این باریکه به منظور جلوگیری از بروز قحطی پافشاری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • گفتگوی رهبران قطر و مصر پیرامون شرایط غزه
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است