Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید هادی دلبری در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: سازمان دانش آموزی مسئولیت مدیریت و نظارت بر پایگاه های تغذیه سالم یا بوفه های مدارس را برعهده دارد. همه ساله همزمان با بازگشایی مدارس، پایگاه های تغذیه نیز فعالیت خود را آغاز می کرده اند، اما امسال با توجه به شرایط بحرانی ویروس کرونا دستورالعمل بهداشتی پایگاه ها را مورد بازنگری قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مکاتبه ای با وزارت بهداشت داشتیم و دستورالعمل اجرایی و بهداشتی برای ابلاغ به کل کشور در نیمه دوم مرداد آماده شده است. بر این اساس در ایامی که مدارس فعال هستند؛ فقط یک مجوز برای مدارسی که پایگاه تغذیه سالم دارند صادر خواهیم کرد و آن هم فروش مواد غذایی بسته بندی شده دارای تاریخ تولید، انقضاء و پروانه ساخت از سازمان غذا ودارو است.

معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش آموزی با بیان اینکه برای سال آینده غذای گرم فروشی در بوفه ها مجاز نیست گفت: همچنین فروش انواع لقمه ها و غذاهای پخته شده را به هیچ عنوان نخواهیم داشت و فقط مواد غذایی بسته بندی شده دارای مجوز قابل فروش است.

دلبری اضافه کرد: همچنین رعایت فاصله گذاری برای خرید، نحوه خرید بچه ها، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و سایر موارد بهداشتی باید حتما لحاظ شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه درآیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموعه تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج که با حضور فرماندار، امام جمعه و معاونین فرمانداری فیروزکوه برگزار شد عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسؤولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه «سی. تی. اسکن» این بیمارستان اظهار کرد: مجموع «سی. تی. اسکن» بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سه استان قرار دارد و در تصادفات جاده‌ای، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمتر و دقت بالاتری دارد بسیار مورد نیاز بوده، افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با مرکز «سراج» نیز بیان کرد: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه هستند، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدوار هستیم با کمک مسؤولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی فیروزکوه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسؤولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6087047

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد