Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:22:48 GMT

کاهش ۵۰ درصدی بستری بیماران کرونایی در کاشمر

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۶۰۴

کاهش ۵۰ درصدی بستری بیماران کرونایی در کاشمر

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم ساقی شب گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در سالن همایش‌های فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر حوزه خبر نباشد بخشی از خدمات نظام جمهوری اسلامی مغفول می‌ماند.

وی بیان کرد: اگر اقدامات بخش دولتی در اطلاع رسانی را ۲۰ درصد محاسبه کنیم، قطعاً ۸۰ درصد دیگر مربوط به همکاری‌ها و همراهی‌ها بوده که نقش بیشتر آن مربوط به حوزه رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کاشمر با بیان اینکه رکن چهارم دموکراسی حوزه رسانه است که تأثیر گذار بوده و هست، تصریح کرد: در شرایط کنونی جامعه بیش از هر زمان دیگر نیاز به نشاط، امید و سرزندگی دارد؛ که خبرنگاران در این زمینه تأثیر گذار خواهند بود. اگر ناامیدی در جامعه زیاد شود، باعث افسردگی شده و شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

ساقی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم حقوق شهروندی نهادینه شود نباید خبرنگار را به عنوان یک مچ گیر بدانیم، افزود: اگر کاستی‌هایی در حوزه‌های مدیریت وجود دارد و این کاستی‌ها توسط اصحاب رسانه منعکس می‌شود، هیچ مدیری نباید گلایه داشته باشد که چرا خبرنگار به عملکرد آن اداره نقد زده است.

وی با اشاره به بستری بودن ۱۴ نفر مبتلا به کویید ۱۹ در بیمارستان شهید مدرس، از کاهش ۵۰ درصدی بستری بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: البته از نظر ما این تعداد زیاد است.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه امسال در پروژه‌های عمرانی اعتبارات ناچیز است، افزود: اعتبارات امسال بیش از ۱۲ میلیارد تومان است که سعی کرده ایم این اعتبارات به پروژه‌هایی که پیشرفت بیشتری دارد، تخصیص دهیم تا به بهره برداری برسد.

ساقی تصریح کرد: پروژه‌های نیمه تمام زیادی در شهرستان داریم و سیاست دولت است که پروژه‌های نیمه تمام که پیشرفت خوبی دارند را تمام کنیم که اگر امکان پذیر نباشد باید به بخش خصوصی واگذار شود.

گفتنی است در این مراسم خبرنگاران به بیان مشکلات صنف خبرنگاران در شهرستان پرداختند.

کد خبر 4994592

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری كاشمر روز خبرنگار شهر کاشمر ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا قزوین شهرکرد کمک مومنانه عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، جعفر میعادفر، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت.

وی از فعالیت دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز