Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@16:09:49 GMT

سرمایه بانک دی 200 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۶۰۰۱

سرمایه بانک دی 200 درصد افزایش یافت

معاون مالی و سرمایه گذاری بانک دی اعلام کرد که اقدامات لازم به منظور افزایش سرمایه این بانک از محل آورده نقدی در حال انجام است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز  معاون مالی و سرمایه گذاری بانک دی اعلام کرد که اقدامات لازم به منظور افزایش سرمایه این بانک در حال انجام است.

حسین ظریفی خامنه با اشاره به این که محل افزایش سرمایه بانک تلفیقی از بخش های مختلف خواهد بود، گفت: با تاکید بانک مرکزی، 200 درصد از رقم افزایش سرمایه از محل آورده نقدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک دی افزایش سرمایه پول نیوز سود سهام سرمایه گذاری افزایش سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.
باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع خرما بین خانواده‌های ایتام در هرمزگان
وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

دیگر خبرها

  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه