Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد بیش از ۵۸۰۰ آمریکایی در شش ماه نخست ۲۰۲۰ میلادی از شهروندی ایالات متحده انصراف داده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان، آمارهای موسسه Bambridge Accountants در نیویورک حاکی است که در شش ماه نخست 2020 میلادی بیش از 5800 آمریکایی از شهروندی این کشور انصراف داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم در مدت مشابه سال 2019 میلادی به 2072 نفر رسیده بود.

بر اساس این گزارش، این موسسه هر سه ماه یک بار آمارهای منتشر شده از سوی دولت آمریکا درباره انصراف از شهروندی ایالات متحده را بررسی می‌کند.

هشدار پلیس آمریکا برای سرکوب اعتراضات مردمیادامه اعتراضات در آمریکا/ وضعیت پورتلند بحرانی اعلام شد

 

به اعتقاد تحلیلگران این موسسه، مسائل زیادی در تصمیم شهروندان آمریکایی برای انصراف از شهروندی این کشور نقش داشته است از جمله اتفاقاتی که در دوره ریاست جمهوری ترامپ رخ داده است، نحوه مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا و سیاست‌های دولت آمریکا در شرایط کنونی.

در حالی که بسیاری از کسانی که از شهروندی آمریکا منصرف شده‌اند، علت اصلی این تصمیم را نارضایتی از وضعیت سیاسی اعلام کرده‌‍اند ولی علت دیگر برای این تصمیم می‌تواند وضعیت مالیاتی آمریکا باشد.

شهروندان آمریکایی که خارج از این کشور زندگی می‌کنند، هنوز باید هر سال وضعیت مالیاتی خود را مشخص و اعلام کنند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... هشدار پلیس آمریکا برای سرکوب اعتراضات مردمی ادامه اعتراضات در آمریکا/ وضعیت پورتلند بحرانی اعلام شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هشدار پلیس آمریکا برای سرکوب اعتراضات مردمی ادامه اعتراضات در آمریکا/ وضعیت پورتلند بحرانی اعلام شد پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ المیادین جزئیات دیدار ماکرون با نماینده حزب الله در بیروت را فاش کرد ۲ واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت ۳ وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است ۴ روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند ۵ اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان ۶ دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها ۷ یادداشت| ادعای توقیف کشتی ایرانی در کراچی و فرار رو به جلوی رسانه‌های سعودی ۸ ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان مهمترین اخبار بین الملل موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران لبنان| عماد حب‌الله: نظام فاسد در تلاش برای بازگشت به قدرت است/ دولت استعفا نمی‌کند مهمترین اخبار تسنیم لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران-افغانستان- ازبکستان موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست عصر امروز؛ جلسه وزارت کشور و وزارت بهداشت برای تعیین تکلیف برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ظهر امروز شنبه (۸ اردیبهشت) جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل درب این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه  آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی در غزه را  اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران ،  خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم های مقدس کشورمان ، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند ،  خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین المللی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • واکنش رییس دانشگاه تهران به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • آیا اعتراضات دانشجویی باعث تغییر سیاست آمریکا می‌شود؟
  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • ادامه تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد