Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@20:29:19 GMT

سیا جاسوسی دولت چین از تیک تاک را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۵۷۹

سیا جاسوسی دولت چین از تیک تاک را رد کرد

گزارش جدید منتشر شده توسط سازمان جاسوسی سیا نشان می‌دهد دولت چین هرگز به داده‌های خصوصی کاربران آمریکایی اپلیکیشن تیک تاک دسترسی نیافته است.

 تحلیلگران سیا به کاخ سفید اعلام کرده‌اند که اگر چه دستیابی دولت چین به اطلاعات خصوصی کاربران اپلیکیشن تیک تاک ممکن است، اما هیچ شواهدی در دست نیست که نشان دهد چین در عمل چنین کاری کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزیابی سیا در شرایطی صورت گرفته که ترامپ طی دو هفته اخیر بارها مدعی جاسوسی سایبری پکن از کاربران برنامه به اشتراک گذاری ویدئوی تیک تاک شده است. ترامپ بر مبنای همین ادعاهای دروغ تلاش کرده تا مالکیت تیک تاک را از شرکت چینی بایت دنس بگیرد. توئیتر و مایکروسافت از جمله شرکت‌هایی هستند که برای خرید تیک تاک با بایت دنس وارد مذاکره شده‌اند.

به دنبال تداوم ادعاهای رئیس جمهور آمریکا بر علیه تیک تاک، بایت دنس شکایتی را بر علیه دولت آمریکا تقدیم دادگاه کرده و خواستار لغو فرمان اجرایی وی برای ممنوعیت فعالیت تیک تاک در آمریکا شده است.

ادعاهای آمریکا در مورد سرقت اطلاعات خصوصی کاربران اپلیکیشن چینی تیک تاک در شرایطی مطرح می‌شود که شرکت‌های فناوری بزرگ آمریکا مانند فیس بوک، آمازون، گوگل و غیره خود بارها به علت سرقت اطلاعات خصوصی کاربران و سوءاستفاده از آنها محکوم شده و رسوایی‌های بزرگی به بار آورده‌اند./مهر

بیشتر بخوانیم: اسباب کشی "تیک تاک" از آمریکا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خصوصی کاربران تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • گام عملی برای جهش تولید
  • آینده رقابت متا با غول‌های هوش مصنوعی