Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمایش دانشجویی احسان غدیر در سه روز و به همت گروه جهادی دانشجویان مکتب سلیمانی استان سمنان در سطح شهرستان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رزمایش دانشجویی احسان غدیر در سه روز و به همت گروه جهادی دانشجویان مکتب سلیمانی استان سمنان در سطح شهرستان سمنان برگزار شد.

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی فرهنگی عید غدیر، پخت و توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان سمنان با همکاری قرارگاه شهید شاطری شهرستان سمنان، دیدار از حاشیه نشینان شهرستان سمنان همراه با پخش بسته‌های کودکانه عیدغدیر خم، حضور و معاینه توسط پزشکان خانه داوطلب هلال احمر سمنان، تامین هزینه تحصیل، پول کتاب و لباس مدرسه ۱۰۰ نفر از دانش آموزان مناطق محروم شهرستان سمنان من جمله فعالیت این دانشجویان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشی از عملکرد جهادگران را در ویدئو زیر ببینید:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمک مومنانه کمک نقدی نیازمندان دانشجویان سمنانی شهرستان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اهالی، کلنگ احداث المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی در آرامستان زادگاه این شهید واقع در روستای علی آباد دشتابی بر زمین زده شد.

شهید انتظامی احسان بابائی به همراه ۱۰ نفر از همرزمانش بامداد روز جمعه (۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲) در عملیات تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • دانشجویان معترض آمریکایی پیروان مکتب امام صادق هستند
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان