Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بندرعباس گفت: تا چه زمانی باید مشکلات میان ارگان‌ها و دستگاه‌ها پاس کاری شود و هریک از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده خطاب به اعضای شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: شما اعضا شورای شهر نعمتی هستید که مشکلات مردم را بیان می‌کنید.

وی افزود: مردم مسائل را تفکیک نمی‌کرده و با خود فکر می‌کنند که این شخص عضو شورا است و نماینده‌ای ست که خودمان تعیین کرده‌ایم و به همین دلیل مشکلاتشان را با شما مطرح می‌کنند بدون توجه به اینکه آیا مسائل ذکر شده در حیطه اختیارات و وظایف شما است یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورا یکی از مکان‌هایی است که مردم بیشترین دسترسی را به آن دارند و مسائل و. مشکلاتشان را با شما در میان می‌گذارند و این انتقال مشکلات بسیار ارزشمند است.

امام جمعه بندرعباس با ابراز گله‌مندی از اینکه ارتباطات و تعاملات میان دستگاه‌ها دیر انجام شده، گفت: ما باید این ارتباطات و تعاملات را افزایش دهیم و دستگاه‌ها را بیشتر بشناسیم؛ در واقع ما زبان شما هستیم و انتظار دارم که این ارتباطات و تعامل دفتر نماینده ولی فقیه با شورای شهر بندرعباس افزایش یابد تا در مواقع لزوم بتوانیم بلندگوی شما باشیم و پژواک صدایتان را بالا ببریم.

عبادی ادامه داد: این مسئله برای نمایندگان مجلس و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها و تمام کسانی که نماینده مردم هستند نیز صدق می‌کند و ما نیز یک طرف کارمان با مردم و طرف دیگر با حاکمیت نظام است؛ پس همه باید دست به دست هم داده و مشکلات مردم را انعکاس دهند.

وی با بیان اینکه مشکل در هم تنیدگی کارها در سیستم‌ها و دستگاه‌های مختلف مسئله پذیرفته شده‌ای نیست، اظهار کرد: امروز کارهایمان درهم تنیده و نگاه‌ها به نگاه جزیره‌ای بدل شده است. هر دستگاه تنها کار خود را انجام می‌دهد و هیچکدام برای حل مشکلات مردم بسیج نشده‌اند. یکی از اصلی‌ترین وظایف استاندار این است که تعامل میان دستگاه و ادارات را ایجاد کند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: در این باره استاندار صحبت کردم و به وی گفتم که شما به عنوان عالی‌ترین مقام دولت در استان باید این هماهنگی را میان دستگاه ایجاد و گره‌ها را باز کنید؛ تا چه زمانی باید مشکلات میان ارگان‌ها و دستگاه‌ها پاس کاری شود و هریک از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند؟

کد خبر 438079

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه هرمزگان بندر عباس شوراي شهر بندرعباس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستگاه ها ارگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در درس اخلاق مدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس، اظهار کرد: یکی از کاربردهای عقل این است که انسان را در مسیر بندگی، عبودیت و معاد که همان رسیدن به بهشت خدای متعال قرار دهد.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی تمام مسئولان باید تلاششان این باشد که علاوه بر سعادت و خوشبختی دنیوی، معنویات مردم را نیز تامین کنند و تعالی معنوی را برای آنها به ارمغان بیاورد.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: فلسفه خلقت انبیا همین توان عقل است در روایت داریم خداوند انبیا را مبعوث کرد تا بلوغ عقلی در جامعه نمود پیدا کند و جامعه به خرد و عقل برسد، پیامبران نیز بر اساس بلوغ عقلی مردم به رسالت رسیدند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تاکید کرد: هر کاری در شبانه روز انجام می دهیم با قصد قربت باشد در مسیر بندگی خدا می شود و اگر به امور مباح رنگ خدای بزنید، همه اینها در کفه ترازوی عبادت می رود و باعث سنگینی می شود و بستگی به زیرکی مومن دارد که اگر قطب نمای زندگی خود را به سمت خدا تنظیم کرد هر کاری رنگ خدا می گیرد .
 
 وی افزود: عقل ناسالم انسان را به سمت شهوات که شامل قدرت طلبی، حب جاه و جمال، حب ریاست و حب خوردن و آشامیدن است سوق می دهد و او را از کمال انسانی دور میکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: عقلی تعالی بخش است که انسان را به عبودیت و توحید می کشاند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • کم‌کاری دستگاه‌ها دلیلی بر ترک فعل فراجا نیست
  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست