Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با انتقاد از رفتارهای ضد انسانی مقامات امارات و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت امارات میلیون‌ها یمنی را آواره کرده و برای یهودیان کنیسه می‌سازد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ،«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از اقدامات مقامات امارات در ساخت کنیسه برای یهودیان و آواره کردن میلیون ها یمنی انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحوثی در ادامه افزود: مقامات امارات با ساخت کنیسه برای یهودیان به دنبال آن هستند تا چهره خود را انسانی جلوه دهند.

سازمان ملل جنایت سعودی در به شهادت رساندن زنان و کودکان در استان «الجوف» یمن را محکوم کردیمن| حملات توپخانه‌ای و موشکی عربستان به روستاهای مرزیشهادت 9 زن و کودک در حمله جنگنده‌های سعودی به خودروهای غیرنظامی در یمن

محمد علی الحوثی اظهار داشت که امارات فراموش کرده که با مشارکت خود در ائتلاف متجاوز سعودی موجب آوارگی و بیماری میلیون‌ها یمنی شده است.

مقامات اماراتی اخیراً کنیسه ای را برای یهودیان در شهر دبی افتتاح کردند که در راستای تلاش‌های امارات برای عادی‌سازی با اشغالگران است.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 بیشتر بخوانید... سخنرانی رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت عید سعید غدیر سازمان ملل جنایت سعودی در به شهادت رساندن زنان و کودکان در استان «الجوف» یمن را محکوم کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سخنرانی رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت عید سعید غدیر سازمان ملل جنایت سعودی در به شهادت رساندن زنان و کودکان در استان «الجوف» یمن را محکوم کرد پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان ۲ المیادین جزئیات دیدار ماکرون با نماینده حزب الله در بیروت را فاش کرد ۳ واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت ۴ لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد ۵ آغاز دخالت آشکار آمریکا در امور لبنان پس از انجام مأموریت ماکرون ۶ ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان ۷ روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند ۸ موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست مهمترین اخبار بین الملل موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد عربستان|کابوس بی‌پایان جعبه سیاه فراری آل سعود برای ولیعهد/ دادگاه واشنگتن٬ محمد بن سلمان را احضار کرد سی‌ان‌ان: افرادی که از شهروندی آمریکا انصراف می‌دهند افزایش چشمگیری داشته است مهمترین اخبار تسنیم مقام سابق آمریکایی: طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خواهد خورد توضیحات دژپسند درباره علت منتفی شدن دارا دوم؛ وزارت نفت آماده نبود امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران ــ افغانستان ــ ازبکستان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیون ها یمنی مقامات امارات برای یهودیان انفجار بیروت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ناگوار آوارگان غزه؛ وقتی جز کفن چیزی برای فرار از سرما وجود ندارد

«کاملیا ابوخضر» دختر آواره فلسطینی که از شهر زادگاه خود، بیت لاحیا سر از یک چادر موقت در قلب غزه درآورده، بعد از گرفتار شدن به گرسنگی و ناامنی حالا مجبور است با پیچیدن پارچه کفن به دورش، از خود در برابر سرما محافظت کند.

به گزارش ایسنا،‌ کاملیا ابوخضر ۸ ساله در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه به همراه خانواده ۱۱ نفره‌اش در یک چادر کم جا و مندرس که عاری از هر گونه ملزومات اساسی است، جای گرفته‌اند.

به نوشته «خبرگزاری آناتولی»، تبعات ناگوار حمله جاری رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی شروع شده و بیش از هفت ماه ادامه پیدا کرده، شرایط زندگی را برای بسیاری از خانواده‌های آواره فلسطینی پیچیده‌تر ساخته است.

درد آوارگی

ابوخضر به خبرنگار خبرگزاری آناتولی می‌گوید بعد از آنکه ماشین جنگی رژیم صهیونیستی شهر زادگاه او، بیت لاحیا در شمال نوار غزه را تخریب کرد، به همراه خانواده‌اش آواره شده است.

با این وجود خانواده ابوخضر به هر جایی که فرار کردند با حملات بی‌امان هواپیماها، توپخانه و قایق‌های جنگی اسرائیلی‌ها مواجه شدند.

در ضمن تشدید درگیری این خانواده به جمع ده‌ها هزار نفری آوارگانی که به شهر جبالیا در شمال غزه فرار کردند پیوستند اما در نهایت آنجا را هم ناامن دیدند.

آنها در تلاش بعدی خود برای یافتن سرپناه رهسپار بیمارستان الشفا در شهر غزه شدند و امیدوار به یافتن سرپناه در آنجا بودند اما این بیمارستان هم هدف عملیات‌های نظامی زمینی واقع شده و این خانواده بار دیگر مجبور شدند مسیر پر خطر جستجو برای سرپناه امن را به سمت جنوب در پیش بگیرند.

مرگ در مسیر

همچنان که خانواده ابوخضر به این مسیر پرخطر برای چندین ساعت ادامه دادند با سربازان اسرائیلی در ایست بازرسی‌ها برخورد کردند. آنها منظره‌ای ناگواراز اجساد انباشته شده به روی یکدیگر را روی زمین مشاهد کردند.

بعد از آنکه آنها به شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه رسیدند با چالش یافتن سرپناه برای خود و سه خانواده آواره دیگر مواجه شدند.

ابوخضر به خبرگزاری آناتولی گفت: خوشبختانه با سخاوتمندی یک خبرنگاری که به آنها پول داد توانستند پارچه و نایلون برای ساخت یک چادر موقت تهیه کرده و یک سرپناه موقت و محافظ را برای خانواده‌هایشان و دیگران فراهم کنند.

کفن مرگ

این خانواده در داخل این چادر به سرمای گزنده ناشی از افت دمای هوا گرفتار شدند.

راهکار آنها برای مقابله با سرما این بود که از پارچه‌های کفن‌های اجساد که از بیمارستان شهدای الاقصی در دیر البلح تهیه کرده بودند به عنوان ملحفه‌های موقت برای دفع سرما استفاده کنند.

کاملیای هشت ساله گفت: «ما چندین بار است که آواره شده‌ایم، تمام متعلقات خودمان را پشت سر گذاشتیم تا اینکه در دیر البلح سکنی گزیدیم. ما در آنجا در یک چادر کم‌جا بدون هیچ گونه ملزومات اساسی برای زندگی ساکن هستیم. نه آب وجود دارد نه غذا. آرزوی میوه و سبزی داریم اما همه‌چیز گران است و نمی‌توانیم بخریم.»

او ادامه داد که آنها مجبور به استفاده از پارچه کفن به عنوان پوشش و محافظت از بدن خود در برابر سرما در داخل چادر شده‌اند.

او با یادآوری اینکه مدرسه‌اش در بیت لاحیا بمباران شد اظهار امیدواری کرد که یک روز به مدرسه برگشته و کیفش را با خودش ببرد.

بر اساس اعلام دفتر رسانه‌های دولت حماس در غزه‌ ارتش رژیم صهیونیستی در ضمن جنگ جنایاتکارانه جاری علیه نوار غزه ۱۰۳ مدرسه و دانشگاه را به طور کامل از بین برده در حالی که ۳۱۱ موسسه آموزشی را نیز تخریب کرده است.

رژیم صهیونیستی از بعد از عملیات ناگهانی هفتم اکتبر طوفان الاقصی توسط جنبش حماس که به هلاکت بیش از ۱۲۰۰ صهیونیست انجامید دست به عملیات نظامی علیه نوار غزه زده که طبق اعلام وزارت بهداشت دولت حماس تا کنون به شهادت بیش از ۳۴۶۰۰ فلسطینی که عمدتا زنان و کودکان هستند انجامیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای اسکان ۱.۵ میلیون آواره نیازمند شمار زیادی چادر هستیم
  • یهودیان پرچم اسرائیل را وسط آمریکا پاره کردند+ فیلم
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • وضعیت ناگوار آوارگان غزه؛ وقتی جز کفن چیزی برای فرار از سرما وجود ندارد
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد