Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس تقویت هیات های استانی را ضروری دانست و بر نوسازی و بروز کردن تجهیزات بولینگ ، بیلیارد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ، رضا مقصودلو در مجمع انتخاباتی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان در سنندج ، بالندگی رشته های ورزشی و حمایت از ورزشکاران را یکی از اهداف و سیاست های فدراسیون عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: اگر ما از ورزشکاران حمایت نکنیم در عرصه بین المللی ورزشی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ورزش متعلق به جوانان ، داوران و مربیان است  افزود: فدراسیون موظف است بسترهای مناسب برای فعالیت های مربیان و داوران فراهم کند.

وی تاکید کرد: ورزشکاران باید بدون دغدغه و نگرانی و بدور از بغض و کدورت و در کنار هم در راستای  رشد و توسعه این رشته ورزشی تلاش کنند.

وی مقوله آموزش و برنامه ریزی را در موفقیت و پیشرفت ورزش بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: هیات‌های استانی باید با بهره‌گیری از آموزش  و‌برنامه‌ریزی به رشد و توسعه ورزش بویینگ و بیلیارد و بوکس کمک کنند.
به گفته وی بدون برنامه‌ریزی در کارها موفق نخواهیم شد.

وی بر توجه به جایگاه ورزشکاران و احترام به بازیکنان تاکید کرد و گفت: فدراسیون باید پاسخگوی  ورزشکاران باشد و بر روند فعالیت  هیات‌های استانی کنترل و نظارت خواهد کرد.وی تاکید کرد: فدراسیون از برگزاری کلاس‌های آموزشی بیلیارد ، بویینگ و بولس حمایت خواهد کرد ، همچنین فدراسیون بستر مناسب برای مربیان و داوران  فراهم  می‌کند و پاسخگوی نیاز ورزشکاران است.

‌وی رقابت سازنده برای پیشرفت این رشته ورزشی ضروری برشمرد و گفت: مشکلات قابل حل است با همدلی در کنار هم بودن و رعایت عدالت می‌توان مشکلات و موانع این رشته ورزشی را حل کرد و کمیته داوران در استان ها باید دایر شود.

وی گفت: کردستان از استعدادهای ورزشی خوبی برخوردار است و می‌تواند در عرصه آسیایی و بین المللی بدرخشد.در ادامه معاون توسعه ورزش و جوانان استان کردستان مقوله استعدادیابی در ورزش را مهم ارزیابی کرد و گفت: کردستان از استعدادهای ورزشی خوبی برخوردار است با شناسایی استعدادها می‌توان قهرمانان  خوبی پرورش داد.

وی افزود: در سال‌های گذشته ۲۰ میلیون تومان  به هیات‌های استانی و شهرستان کمک شده است.

رییس هیات جدید بولینگ بیلیارد و بولس توسعه شهرستان‌ها را یکی از دغدغه‌های خود عنوان کرد و گفت: شهرستان مریوان می‌تواند  به عنوان قطب بیلیارد ، بویینگ و بولس کشور مطرح شود.

خالد اسماعیلی اظهار کرد : اگر به استعدادهای ورزشی کردستان توجه شود این استان می‌تواند در عرصه بین المللی بدرخشد.

وی فعالیت بانون در این رشته اشاره کرد و افزود: بانوان کردستانی در این رشته توانستند موفقیت‌هایی کسب کنند و می‌توانند باشگاههایی در سطح شهر دایر کنند.

وی یادآورشد: کردستان جزو اولین استانی بوده که از فدراسیون تسهیلات دریافت کرده است.

وی تعامل و ارتباط فدراسیون و ورزش و جوانان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ۲ باشگاه مناسب و خانه بیلیارد در استان تشکیل شده است.

به گفته وی، کردستان تنها استانی بوده که ورزش بولس در داخل سالن طراحی کرده است.

وی افزود: هم اکنون  حدود ۶۰ مربی و داور در رشته بیلیارد و بویینگ فعالیت می‌کنند.

لازم بذکر است در این مجمع انتخاباتی خالد اسماعیلی با کسب ۱۵ رای از مجموع ۱۶ رای ماخوذه به عنوان رییس هیات بیلیارد ، بویینگ و بولس تا سال ۱۴۰۳ انتخاب شد.

انتهای پیام/2330/85

منبع: فارس

کلیدواژه: بیلیارد و بولس استان هیات بولینگ سنندج هیات های استانی بیلیارد و بولس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین