Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:21:07 GMT

پیشتازی اصفهان در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۴۷۹

پیشتازی اصفهان در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

امیر هلاکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اتمام مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: مهلت شرکت در این جشنواره تا نیمه مرداد ماه بود و از استان اصفهان بیش از ۱۴۰ هزار و ۸۳۵ نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

وی افزود: اصفهان پیشتاز شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی است و شرکت کنندگان در گروه‌های سنی متفاوت کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب‌های داستانک نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهار گزینه ای، پویش کتابخوانی و فعالیت‌های گروهی جشنواره شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل کتابخانه های استان اصفهان با اشاره به اینکه هنوز تاریخ اختتامیه جشنواره رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام نشده است، تصریح کرد: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در بخش الکترونیکی جشنواره کتابخوانی رضوی از استان اصفهان شرکت کردند که امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۳۵۰ درصدی همراه بوده است.

وی بیان داشت: در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ۶ هزار و ۶۰۷ نفر در بخش پویش کتابخوانی، ۳۴۶ نفر هم در پویش گروهی، ۱۰۱ هزار و ۶۰۴ نفر در بخش چهار گزینه ای، ۲۶ هزار و ۸۱۵ نفر هم در بخش داستانک، ۲۰۱ نفر در بخش روزنامه دیواری، ۵ هزار و ۲۶۲ نقاشی شرکت کرده‌اند.

هلاکویی بیشترین تعداد شرکت کنندگان در دهمین دوره جشنواره رضوی را در شهرستان‌های اصفهان، نجف آباد، برخوار و خمینی شهر و مبارکه اعلام کرد و گفت: استان اصفهان جایگاه نخست شرکت در این دوره جشنواره را به خود اختصاص داده و پس از آن استان‌های کرمان و خراسان رضوی قرار دارند.

کد خبر 4994556

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره رضوی کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا قزوین شهرکرد کمک مومنانه عید سعید قربان بیرجند جشنواره کتابخوانی رضوی استان اصفهان نفر در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند