Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@15:03:05 GMT

بیمارستان اهر نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتری است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۱۸۳۷

بیمارستان اهر نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتری است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید بیمارستان ۱۴۹ تختخوابی باقرالعلوم اهر با اشاره به این‌که استکبار جهانی تلاش می‌کند تا اراده ملت ایران را تضعیف کند، اظهار داشت: دشمنان سعی دارند تا با دو روش عقاید و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحریف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام راحل ۴۱ سال قبل انقلاب اسلامی را با توکل به خداوند متعال به پیروزی رساند و علی‌رغم توطئه‌های مختلف دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی؛ جمهوری اسلامی ایران همچنان با اراده زمان انقلاب به رهبری امام خامنه‌ای به راه خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه اهر با قدردانی از خدمات‌رسانی و فداکاری کادر درمانی شهرستان اهر گفت: کادر درمانی بیمارستان باقرالعلوم اهر مخصوصاً در ایام شیوع ویروس کرونا؛ جهادگونه و شبانه‌روزی و همانند روحیه و اراده رزمندگان دوران دفاع مقدس مشغول به ارائه خدمات و مراقبت از بیماران هستند و در شرایط فعلی کادر درمانی در معرض تهدید و خطر ویروس کرونا هستند.

حاجی‌زاده بر لزوم حمایت و پشتیبانی تمامی اقشار مردم و مسئولان از سیستم بهداشت و درمان و کادر درمانی تاکید کرد و گفت: همواره با توجه به وحدت رویه‌ای در بین مردم و مسئولان وجود دارد، سعی کرده‌ایم تا کادر درمان و سیستم بهداشت و درمان شهرستان اهر در مقابله با ویروس کرونا حمایت کنیم و از این پس نیز حمایت خواهیم کرد و امیدواریم شاهد روزی باشیم که برنامه‌ها و اقدامات منجر به ریشه‌کنی ویروس کرونا شده است.

وی با قدردانی از حیدری رئیس سابق بیمارستان باقرالعلوم اهر و آرزوی توفیق برای تربتی رئیس جدید این بیمارستان گفت: در تمامی مسائل و ادارات برای پیشرفت و ترقی همکاری لازم است، همکاری که بتواند دستگاه یا مجموعه‌ای را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهد؛ همواره انتقادات از هر دستگاه و اداره‌ای وجود دارد و بایستی از انتقادات برای رفع نقص‌ها استفاده کرد.

امام جمعه اهر با تاکید بر این‌که ریاست و مدیریت مجموعه‌ای همچون بیمارستان باقرالعلوم اهر بایستی با تعامل، همراهی، مهر و محبت، تدبیر، درایت و عقلانیت پیش برود، تصریح کرد: گاهی مدیرانی ضعیف بر سر کار می‌آیند که حتی نمی‌توانند عملکرد خود را برای مردم ارائه دهند و در این میان بایستی مدیران به جلب رضایت مردم نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند، در هر شرایطی مدیران دستگاه‌ها باید برای جلب رضایت مردم؛ عملکرد خود را ارائه دهند و آنها را در جریان امر قرار دهند.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: باید بیمارستان باقرالعلوم اهر در خدمات‌رسانی به گل سَر سَبد منطقه تبدیل شود و امکانات و تجهیزات این بیمارستان برای رضایت‌مندی مردم افزایش یابد.

کد خبر 4995367

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر بیمارستان ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا شهرکرد قزوین کمک مومنانه عید سعید قربان بیرجند بیمارستان باقرالعلوم اهر کادر درمانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از بیمارستان رازی کوهدشت تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، بهروز رحیمی، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های درمانی یکی از اتفاق‌های خوب در کوهدشت است.

او اضافه کرد: دو پروژۀ اصلی درمانی در کوهدشت شامل ستاد شبکه، درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

112 طرح بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مرکز جامع سلامت کوهدشت تا یک ماه آینده تجهیز و افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت، بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او با بیان اینکه بیمارستان رازی کوهدشت 55درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پروژه که جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است به 500میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: پروژۀ بیمارستان رازی کوهدشت هم‌اکنون فعال است و تلاش می‌کنیم که این پروژه را تا پایان 1404 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی