Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیویورک تایمز در گزارشی می‎گوید آمریکا در آستانه بزرگترین بحران مسکن در تاریخ این کشور است. تاریخ انتشار: 20:15 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۳۹۹

خبرگزاری میزان – نشریه «نیویورک تایمز»، در گزارشی می‎گوید اگر دولت فدرال اشتباهات بحران اقتصادی گذشته را تکرار کند، میلیون‌ها آمریکایی خانه‌های خود را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، در ایالت اوهایو، دادگاه در حال اخراج خانواده‌های بسیاری از خانه هایشان است؛ در نیو اورلئان، وسایل شخصی مردم در پی اخراجش از خانه هایشان در پیاده رو‌ها به گستردگی دیده می‌شود؛ پلیس شهر ساوانا ایالت جورجیا نیز اعلام کرده است که در اول ماه آینده میلادی، ۵۰۰ حکم تخلیه خانه اجرایی می‌شود.

در پی بحران اقتصادی در آمریکا در سال ۲۰۰۸، میلیون‌ها آمریکایی خانه‌های خود را به دلیل تصمیمات دولت فدرال از دست داده بودند و به نظر می‌رسد این اشتباه دوباره در حال تکرار شدن است.

نیویورک تایمز می‎گوید «دولت آمریکا مشکلات افراد و صاحب خانه‌ها را به منزله مشکلات شخصی آن افراد تلقی می‌کند و هیچ اهمیتی به آنها نمی‌دهد؛ اما دولت اشتباه می‌کند؛ این‌ها ملت آمریکا هستند و وظیفه دولت هم صیانت از این افراد است و نباید بگذارد به ملت آمریکا صدمه‌ای وارد شود.»

این گزارش می‎گوید «اخراج خانواده‌ها از خانه هایشان حتی در وضعیت تحصیلی دانش آموزان مشهود است؛ کاهش سطح نمرات این دانش آموزان و افزایش مشکلات رفتاری از جمله این تاثیرات هستند؛ یکی دیگر از تاثیرات این اخراج‌ها از دست دادن مشتریان در برخی کسب و کار‌هاست.»

بنابر این گزارش، «با نزدیک شدن به فصل پاییز که باعث افزایش شیوع ویروس کرونا می‌شود، برخی درمورد تبعات اخراج خانواده‌ها از خانه هایشان به دولت فدرال هشدار داده اند و خواستار لغو این اخراج‌ها شده اند.»

نیویورک تایمز می‎افزاید «از طرفی دیگر شیوع کرونا باعث شده تا بسیاری از مردم شغل خود را از دست بدهند؛ این افراد غالبا می‌گویند دیگر توانایی پرداخت اجاره بهای ماهیانه و بازپرداخت وام‌ها را ندارند.»

بیشتر بخوانید: سقوط دولت آمریکا در چاله کرونا کرونا در زندان‌های آمریکا

نگارنده گزارش می‎گوید «این وضعیت ممکن است از وضعیت بحران اقتصادی ۲۰۰۸ هم وخیم‌تر شود؛ البته مردم آمریکا قبل از همه گیری ویروس کرونا هم با بحران اسکان مواجه بودند.»

گروهی از کارشناسان سیاست مسکن و حامیان مسکن ارزان قیمت در آمریکا می‎گویند «آمریکا ممکن است با بحران شدید اسکانی مواجه شود که در تاریخ آمریکا بی سابقه است.»

بر اساس آمار منتشر شده، در آمریکا نرخ بیکاری در چند ماه گذشته حتی به ۱۵ درصد هم رسید.

به گزارش پایگاه «فورچون»، در حال حاضر تعداد بیکاران در آمریکا تقریبا ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ خانه هایشان نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، اوستون اورونوف ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس که طی هفته‌های اخیر بازیکنی تاثیرگذار در جمع شاگردان اوسمار ویرا لقب گرفته، اکنون در آستانه بازی با نساجی با سرماخوردگی مواجه شد.

اتفاقی که طی ساعات اخیر نگرانی بزرگی را در اردوی سرخپوشان شکل داده و هواداران در این بازی حساس برای همراهی او با ابهام مواجه هستند.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که این بازیکن از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و احتمالا در ترکیب اصلی نیز سرخپوشان را برابر نساجی همراهی خواهد کرد.

پرسپوليس اکنون با اختلاف یک امتیازی نسبت به استقلال در پنج هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به تکرار قهرمانی و بازگشت به صدر جدول است و باید دید نتایج این هفته به چه شکلی رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • رئیسی: موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • بارش تگرگ و باران شدید در غرب استان تهران
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند