Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:15:32 GMT

لیگ برتر فوتسال با ۱۴ تیم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۸۸۷

لیگ برتر فوتسال با ۱۴ تیم برگزار می‌شود

آرش جابری روز دوشنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران عامل تیم‌های فوتسال لیگ برتر کشور که در شهرستان ورامین برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: لیگ برتر فوتسال فصل ۱۴۰۰-۹۹ قطعا با ۱۴ تیم شامل ۱۲ تیم باقی‌مانده از لیگ برتر و ۲ تیم پلی‌آف که از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کردند، برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: لازمه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال، رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملیکرونا که از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده کمااینکه هم‌اکنون نیز مسابقات فوتسال دسته اول کشور و فینال لیگ برتر بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: برنامه ریزی مناسب برای برگزاری مسابقات با رعایت مسائل بهداشتی محل برگزاری انتخابات، تست کرونا بازیکنان و اعضای کادر فنی به منظور حفظ سلامتی فردی و اجتماعی صورت گرفته که در این خصوص  اظهار نظر مدیران عامل باشگاه‌های فوتسال کشور نیز دریافت شده است.

جابری اظهار کرد: برخی از باشگاه‌ها نسبت به تست PCR بازیکنان اعتراضات و نظراتی داشتند که پاسخ اعتراض این افراد، همان قانونی است که از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شده است.

وی گفت: در جلسه امروز که با حضور مدیران عامل ۱۳ باشگاه فوتسال لیگ برتری و سرمربی تیم ملی  برگزار شد، نقطه نظرات جمع‌بندی و به منظور تصمیم‌گیری به هیأت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال ارسال می‌شود.

سرپرست هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور گفت : قطعا لیگ برتر فصل جدید با ۱۴ تیم شامل ۱۲ تیم باقیمانده از لیگ برتر و دو تیم دسته اول که به لیگ برتر صعود کردند، برگزار می‌شود.

امسال تیم فوتسال مس سونگون در مسابقات لیگ برتر، قهرمان کشور شد.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال فوتسال ورامین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال ورامین لیگ برتر فوتسال فوتسال ورامین لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر