Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در دیدار با رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فرا رسیدن عید سعید غدیر را گرامی داشت و گفت: عید غدیر یکی از مهم‌ترین اعیاد اسلامی است و تقریباً بر هیچ عیدی به اندازه غدیر تأکید نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، اهمیت توجه به آموزه‌های اسلامی از جمله رعایت حجاب اسلامی را در ادارات یادآور شد و افزود: باید توجه بیشتری به مسائل عفاف و حجاب در ادارات شود و سازمان بسیج ادارات نیز می‌تواند به این قضیه ورود و نقش ایفا کند.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین به نقش بسیج ادارات در کارآمدسازی نظام اداری پرداخت و عنوان کرد: بسیج ادارات بازوی خوبی برای مدیران دستگاه ها در جهت خدمت‌رسانی مضاعف به مردم هست که مدیران باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده ببرند.

موسوی همچنین به ارائه گزارشی از وضعیت پرونده‌های قضایی استان پرداخت و گفت: بیشترین جرمی که در استان فارس رخ می‌دهد، توهین است که به نظر می‌رسد در این زمینه باید یکسری کارهای فرهنگی انجام داد و مسلماً بسیج ادارات می‌تواند اقدامات فرهنگی متناسب در ارتباط با ترویج اخلاق میان کارمندان انجام دهد.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین اهمیت توجه به فضای مجازی را متذکر شد و ادامه داد: بسیج ادارات در زمینه فضای مجازی ورود کند زیرا نباید این میدان را برای دشمنان خالی نگه داریم.

او با تأکید بر اینکه باید مطالب آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و اخلاقی به خصوص در حوزه خانواده را به‌صورت گسترده در جامعه و فضای مجازی نشر دهیم، گفت: البته در این زمینه می‌توان هم‌اندیشی‌های مختلف با سازمان‌ها و ادارات مختلف برگزار کرد تا بتوانیم از ظرفیت آنان بهره جوییم.

جواد قناعتی، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس نیز در این نشست، هدف از این دیدار را اعلام آمادگی جهت هرگونه همکاری با دستگاه قضا برشمرد و گفت: با ظرفیتی که سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه دارد، مسلماً می‌تواند یاریگر دستگاه قضا در انجام رسالت‌ها و وظایفش باشد.

او با بیان اینکه سازمان بسیج ادارات در تمام ادارات و دستگاه‌های مختلف پایگاه دارد، گفت: سازمان بسیج ادارات رسالت‌های مختلفی را دنبال می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به بحث توانمندسازی کارکنان و سالم‌سازی سیستم اداری با استفاده از ظرفیت‌های مختلف اداری و قضایی اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری فارس بسیج ادارات ترویج حجاب سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تلاش می‌شود از همه توان سازمان بحران برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به ویژه بازسازی ساختمان‌های خدمات‌رسان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدحسن نامی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در اولین جلسه مدیریت بحران، که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: پیشگیری، آمادگی، بازسازی و باز توانی از مؤلفه‌های مهم مدیریت بحران هستند که روح حاکم بر مدیریت بحران بحث پیشگیری است.

وی با تأکید بر آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه بحران، افزود: با توجه به اینکه نظم آب و هوایی جهان به هم ریخته، باید برای هر نوع حادثه‌ای در کشور از آمادگی‌های لازم برخوردار باشیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه نظم آب و هوایی در جهان بهم خورده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اقلیم آب و هوایی ایران، این شرایط آمادگی بالایی را می‌طلبد.

نامی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر بحث مدیریت بحران، تاکید کرد: در حال خرید یک‌سری تجهیزات هستیم که استان کرمانشاه با توجه به نقش مرکزیت در غرب کشور از این تجهیزات بهره‌مند خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروزه بحران به عنوان اصلی‌ترین و راهبردی‌ترین مسئله کشورها مطرح است، بنابراین آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حادثه‌ای ضروری داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به وقوع سیل‌های اخیر در بعضی استان‌های کشور، گفت: بیش از ۱۴۴ هزار کیلومتر رودخانه در کشور وجود دارد که ۶ هزار و ۸۲۰ آن از مناطق مسکونی شهری و روستایی عبور می‌کند.

نامی با بیان اینکه ۷ استان کشور در سال با بحث سیلاب مواجه است، اضافه کرد: باید در ساخت جاده‌ها، پل‌ها و ساخت‌وسازها توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم، تاکید کرد: با توجه به شعار سال به مشارکت مردم توجه ویژه‌ای خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تأکید بر تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه اضافه کرد: در نقشه دیجیتالی اقدامات مهندسی بارگذاری می‌شود که در این راستا از سوی استان و مدیریت بحران اعتبار آن تأمین شود.

نامی با اشاره به استفاده بخش صنعت از پساب‌های شهر کرمانشاه، اظهار کرد: امسال باید ۲۵۰ میلیون اصل درخت به ویژه مثمر کاشته شود چون توسعه فضای سبز اصول مهمی در دنیا برای ادامه زندگی و حیات است.

وی با اشاره به زلزله سرپل ذهاب و خسارات باقی‌مانده در اماکن عمومی، مساجد و ادارات، خاطرنشان کرد: بودجه باید به صورت مرحله به مرحله با دقت تا پایان بازسازی واقعی مدنظر باشد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تلاش می‌شود از همه توان سازمان بحران برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به ویژه بازسازی ساختمان‌های خدمات‌رسان به مردم استفاده شود.

کد خبر 748433

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد