Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ناصر بهرام مدیر کل صداو سیمای مرکز آبادان گفت: طی نظر سنجی و اعلام مرکز تحقیقات رسانه ملی، شبکه تلویزیونی آبادان به همراه سیمای مراکز گرگان و زنجان در فصل بهار ۹۹ به عنوان پر بیننده‌ترین شبکه‌های تلویزیونی مراکز استان‌ها معرفی شدند.

او اظهار داشت: دغدغه‌مندی، کنشگری وتوجه ویژه به مطالبات مردمی، پرداخت خاص به فرهنگ، آداب و رسوم بومی، تولید برنامه‌های محتوی محور در قالب نشاط اجتماعی، توجه ویژه به تولید وصنعت منطقه، از شاخص‌های پر بیننده بودن این شبکه به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل صداو سیمای مرکز آبادان با اشاره به ۲۴ ساعته بودن پخش این شبکه، گفت: همکارانم در سیمای مرکز آبادان روزانه با بیش از ۴۸۰ دقیقه برنامه زنده شامل برنامه‌های نسیم بهمنشیر، خونه آفتابی، بازتاب، برنامه‌های گفتگو محور، دل آواز، برنامه عربی ساعه خیر، شب‌های اروند، دو بخش خبری فارسی و عربی از صبحگاه تا شامگاه همراه مخاطبان خود هستند.

بهرام افزود: پخش هفتگی برنامه‌های گفت وگوی ویژه خبری، جهش تولید، رو در رو، مسابقه نخل و آفتاب، سرتون سلامت، صفحه ورزشی و همچنین پوشش مسابقات فوتبال و بسکتبال لیگ برتر، ارتباط با شبکه‌های سراسری و پوشش زنده رویداد‌های مختلف و مراسم گوناگون از دیگر برنامه‌های زنده این شبکه به شمار می‌روند.

او عنوان کرد: در کنار همه این برنامه‌ها، سیمای مرکز آبادان تولید و پخش برنامه‌های بچه‌های اروند، آینه هنر، جوان جنوبی، نوروز اروند، انرژی مثبت، روشنا، آیین آدینه، برنامه‌های مناسبتی و... را نیز به صورت مستمر در دستور کار خود دارد.

مدیر کل صداو سیمای مرکز آبادان تصریح کرد: در کنار همه این برنامه‌ها تولید مستند‌های فاخر با موضوعات مختلف تاریخی، دفاع مقدس، اجتماعی، محیط زیست، فرهنگی و... نیز برضریب بیننده‌ها افزوده است.

بهرام همچنین از تولید ۲ تله فیلم و یک سریال تلویزیونی در آینده نزدیک در این شبکه خبر داد.

او این موفقیت را به همه مردم غیور و قدرشناس آبادان و خرمشهر تبریک گفت وتاکید کرد: بی شک شبکه آبادان به عنوان اولین مرکز رادیویی و تلویزیونی در بین مراکز استان‌ها با بهره گیری از نیرو‌های انقلابی، متعهد ومتخصص محور توسعه همه جانبه منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصحاب رسانه صداوسیمای آبادان سیمای مرکز آبادان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خسروی عصر پنجشنبه در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات مازندران به بیان برخی از دستاوردها و موفقیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: این مرکز از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون ۲۷ رقم برنج را به حوزه کشاورزی کشور معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارقام تولید ما به استان‌های مختلف کشور جهت کشت برنج از جمله گیلان، گلستان، خوزستان و بلوچستان ارسال می‌شود و تحقیقات ما در حوزه افزایش بهره وری، کاهش مصرف کود و سم، تولید بذر و تولید برنج سلامت محور منجر به موفقیت‌های برجسته ای در برنج کشور شده است.

مدیر مرکز تحقیقات برنج مازندران از فعالیت ۱۶ عضو هیأت علمی در این مجموعه پژوهشی خبر داد و تاکید کرد: یکی از موفقیت‌های اخیر این مرکز مبارزه با آفت کرم ساقه خوار برنج به روش ابتکاری است که بر اساس این دستاورد به صورت کاملاً بیولوژیک و با ساده‌ترین روش‌ها می‌توان آفت مهم کرم ساقه خوار برنج را در مزارع کنترل کرد.

کد خبر 6088650

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی