Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@21:56:31 GMT

بازی‌های رایگان کامپیوتری به سرویس آمازون اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۰۲۱

بازی‌های رایگان کامپیوتری به سرویس آمازون اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آمازون سرویسی جدید به نام «پرایم گیمینگ» راه‌اندازی کرده که هر ماه محتوا و بازی‌های اختصاصی رایگان به مشترکان خود ارایه می‌کند و از مزایای توییچ پرایم بهره می‌برد.

اعضای سرویس پرایم دسترسی رایگان به بازی‌های کامپیوتر شخصی و همچنین محتوای اختصاصی داخل بازی برای عناوینی از جمله «جی‌تی‌ای آنلاین»، «رد دد ریدمپشن»، «ایپکس لجندز» و «لیگ آف لجندز» خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها همچنین می‌توانند به بازی‌هایی برای موبایل، پی‌سی و کنسول‌ها دسترسی پیدا کنند.

رایت گیمز، راک‌استار گیمز و روبلاکس کور از جمله ناشرانی هستند که با آمازون توافق کرده‌اند تا اعضای پرایم بتوانند به اسکین‌های اختصاصی در بازی‌هایی از جمله «ایپکس لجندز»، سلاح‌های خاص در «دستینی ۲» و آیتم‌های جدید در «روبلاکس» دسترسی داشته باشند.

بیش از ۲۰ بازی در میان محتوای ارایه شده این ماه هستند. محتوای رایگان به صورت دائم تجدید و اضافه می‌شود. علاوه بر این، اعضای پرایم گیمینگ می‌توانند به یک اشتراک ماهانه کانالی در توییچ دسترسی پیدا کنند.

لری پلاتنیک مدیر کل پرایم گیمینگ گفت: «اعضای آمازون پرایم از همین حالا بهترین محتوای تلویزیونی، سینمایی و موسیقی را دریافت می‌کنند و حالا ما می‌خواهیم پیشنهادهای سرگرمی خود را گسترش دهیم تا شامل بهترین‌های گیمینگ هم بشود.»

او اضافه کرد: «ما به مشتریان محتوای جدیدی می‌دهیم که باعث می‌شود بازی کردن بازی‌های محبوب‌شان در تمام پلتفرم‌ها حتی بهتر بشود. بنابراین مهم نیست که چه نوع بازی دوست دارید و کجا آن بازی را انجام می‌دهید، آن بازی با پرایم گیمینگ حتی بهتر خواهد شد.»

در حال حاضر ۲۰۰ کشور و حوزه به عضویت پرایم و اشتراک‌های پرایم ویدیو دسترسی دارند.

کد خبر 4995767

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی های رایانه ای آمازون صنایع فرهنگی ترجمه ادبیات کودک و نوجوان ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایزنی فرهنگی ادبیات داستانی ادبیات جهان انقلاب مشروطه معرفی کتاب رمان ایرانی روز خبرنگار تازه های نشر خانه کتاب انتشارات سروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین معاون شهردار تهران به همراه مدیران عامل دو سازمان و شرکت وابسته، از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران بازدید کرد.

بر همین اساس، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه مدیران عامل «سازمان مهندسی و عمران شهر تهران»، «سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران»، «مدیرعامل شرکت خاکریز آب»، «مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق» و «مدیرکل برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی»، از نزدیک آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی «احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید آبشناسان _جنت‌آباد» و «اصلاح تقاطع بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران»، را مورد بررسی قرار داد.

حق‌بین با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر، تمرکز بر انجام عملیات اجرایی با حداکثر ظرفیت را ضروری خواند و بر امکان استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری از پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی در حاشیه بازدیدهای مذکور، ضمن حضور در محیط تجهیز کارگاه پروژه‌های عمرانی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در شمال غرب پایتخت، آخرین وضعیت اجرایی سه پروژه را جویا شد.

معاون شهردار تهران با پرداختن به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال گفت: این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت عملیاتی داشته و در هفته‌های آتی به بهره برداری می‌رسد.

بر اساس این گزارش، پروژه‌های مذکور شامل تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان _ جنت‌آباد بوده و گلوگاه‌های اجرایی هر ۳ پروژه، از جمله معارضین تاسیساتی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

گفتنی است، در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 6097935

دیگر خبرها

  • خشم بینندگان از صدا و تصویر بازی دورتموند-پی‌اس‌جی
  • لیست سرورهای دی ان اس رایگان و پرسرعت برای بازی
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • راهنمای انتخاب قفل درب هتل
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • ببینید | گفت و گوی اختصاصی با وکیل تتلو
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • مانیتور گیمینگ جدید Skyworth چه مشخصاتی دارد؟
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)