Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: باند حفاران غیرمجاز با شلیک پلیس زمین‌گیر و در این عملیات یک تن از حفاران غیرمجاز فوت و دیگر اعضا دستگیر شدند.

حسین بشری روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا بیان کرد: چند فرد با استفاده از تاریکی هوا برای چند شب متوالی اقدام به حفر زمینی در منطقه قهاوند شهرستان همدان به منظور یافتن اشیای تاریخی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پیرو شکایت میراث فرهنگی، نماینده این سازمان با حضور در پاسگاه قهاوند این موضوع را به پلیس اطلاع داد.

وی اضافه کرد: عوامل پاسگاه قهاوند پیرو دستور قضایی، به همراه نماینده میراث فرهنگی در محل تخلف حضور یافتند که حفاران غیرمجاز با دیدن پلیس پا به فرار گذاشته و وسایل ادوات حفاری را جا گذاشتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان اظهار داشت: متهمان با وجود شنیدن صدای آژیر خودروی پلیس به دستور ایست و شلیک هوایی بی‌توجهی کردند بنابراین تعقیب آن‌ها آغاز و پلیس برای متوقف کردن آن‌ها با بهره گیری از قانون بکارگیری سلاح مجبور به شلیک شد.

بشری ادامه داد: به علت تاریکی هوا، پستی و بلندی مسیر و کمانه کردن، تیر به بدن یکی از متهمان برخورد کرد و زمین گیر شد و ماموران این متهم را بی درنگ با خودرو ناجا به مرکز درمانی قهاوند سپس به مرکز درمانی همدان منتقل کردند که به علت شدت جراحات جان باخت.

وی بیان کرد: تعدادی از متهمان که از دست پلیس فرار کرده بودند نیز در عملیات دیگری شناسایی شدند.   قهاوند کجاست؟ قَهاوَند مرکز بخش شرا شهرستان همدان است. جمعیت شهر قهاوند ۷۳۵۶ نفر در سال ۱۳۹۰ است.
اکثر ساکنان این شهر به کشاورزی و کامیون‌داری مشغولند و بیشترین محصولات کشاورزی این روستا (یونجه، گندم، جو، هندوانه و چغندر قند) می‌باشد. زبان اهالی در کل منطقه بخش شرا به مرکزیت قهاوند زبان ترکی آذربایجانی می‌باشد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده اند و پس از مدتی به علت ناتوانی در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از گرفتن نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی ۲ عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را در کاشان و شیراز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

او افزود: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تالش و زندگی خود را از دست ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم