Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا امشب با برگزاری ۲ مسابقه به پایان می‌رسد و تکلیف تیم‌های سقوط کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص می‌شود. شب گذشته منچستریونایتد و اینتر صعود خود را به جمع ۴ تیم پایانی قطعی کردند.

ولورهمپتون – سویا (ساعت ۲۳:۳۰)

تیم فوتبال ولورهمپتون شگفتی ساز این فصل لیگ اروپا که در لیگ برتر انگلیس به غول کش بزرگ معروف است، جدال سختی برابر سویا در پیش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در شهر دویسبورگ آلمان برگزار می‌شود و دنیله اورساتو داور معروف ایتالیایی قاضی میدان خواهد بود.

ولورهمپتون در مرحله یک هشتم نهایی طی ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر یک برابر المپیاکوس یونان به برتری رسید. آن‌ها طی ۱۰ بازی آخر خود در همه رقابت‌ها ۶ پیروزی داشته و همزمان موفق به ثبت کلین شیت هم شده اند. جانی کاسترو مدافع اسپانیایی ولورهمپتون به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خوهد بود.

در طرف مقابل سویا که استاد قهرمانی در لیگ اروپا است با پیروزی ۲ بر صفر مقابل رم ایتالیا به این مرحله رسید. آن‌ها طی ۱۰ دیدار آخر خود در همه رقابت‌ها هیچ شکستی را تجربه نکرده اند. نمانیا گودلی و توماس واچلیک به احتمال زیاد نمی‌توانند سویا را در این دیدار همراهی کنند.

ترکیب احتمالی ولورهمپتون: پاتریسیو، کودی، بولی، سایس، دوهرتی، ویناگره، موتینیو، نوس، دندانکر، ترائوره، خیمنز

ترکیب احتمالی سویا: بونو، کارلوس، کنده، رگیلون، ناواس، فرناندو، بانگا، جردن، سوسو، اوکامپوس و النصیری

شاختار دونتسک – بازل (ساعت ۲۳:۳۰)

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهای لیگ اروپا تیم‌های شاختار دونتسک و بازل به مصاف هم می‌روند. هر ۲ تیم با پیروزی برابر نمایندگان آلمان به این مرحله رسیده اند. این بازی در استادوم فلتینس آرنا (گلزنکرشن آلمان) برگرار می‌شود و مایکل اولیور انگلیسی داور مسابقه خواهد بود.

شاختار طی ۱۰ دیدار آخر خود در همه رقابت‌ها شکستی نداشته و در ۸ مسابقه هم به پیروزی رسیده است. آن‌ها در مرحله یک هشنم نهایی طی ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر یک وولفسبورگ را شکست دادند. خوکولاوا مدافع گرجستانی شاختار به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود. شاختار در ۶ دیدار اخیر خود برابر بازل شکست نخورده است. آن‌ها همچنین حداقل ۲ گل را در ۴ بازی آخر به ثمر رسانده اند.

در سوی دیگر، بازل در مرحله قبل طی ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر صفر آینتراخت فرانکفورت را مغلوب کرد. آن‌ها طی ۵ دیدار آخر خود در لیگ اروپا هیچ گلی دریافت نکرده اند. جوناس اوملین، لوکا صوفی و اری کومرت غایبان بازل در این مسابقه هستند.

ترکیب احتمالی شاختار: پیاتوف، کریستوف، ماتوینکو، دودو، بولبات، آنتونیو، استباننکو، پاتریک، تایسون، مارلوس و مورائس

ترکیب احتمالی بازل: نیکولیچ، آلدرت، ورف، ویدمر، پترتا، فری، ژاکا، کامپو، پولولو، اشتوکر و آرتور

بیشتر بخوانید

مسابقات فوتبال لیگ اروپا/ صعود اینترمیلان به نیمه نهایی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ فوتبال اروپا تیم فوتبال سویا دنیای ورزش ترکیب احتمالی آخر خود لیگ اروپا مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون ۱

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان
  • ببینید | خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون ۱
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه