Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:37:48 GMT

از علیرضا قربانی بشنویم؛ با من بخوان، دلم گرفته

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۵۰۹

از علیرضا قربانی بشنویم؛ با من بخوان، دلم گرفته

پس از اجراهای موفق و پر استقبال از پروژه با من بخوان با صدای علیرضا قربانی آلبوم با من بخوان روانه بازار موسیقی ایران شد.

با من بخوان، دلم گرفته «میدانی تو» با شعر ابوسعید ابوالخیر، «عاشقانه نیست» با شعر اهورا ایمان، «دلم گرفته» با شعر مریم مروج، «آمد خزان» با شعر مولانا، «الله مزار» با شعر محمد ابراهیم جعفری، «بوی گیسو» با شعر واقف لاهوری، «روزگار غریب» با شعر احمد شاملو و حمید خلف بیگی، «پل» با شعر احمد امیر خلیلی، «باغ اهورایی» با شعر حسین منزوی و «از خون جوانان» با شعر و آهنگ عارف قزوینی قطعاتی هستند که در آلبوم «با من بخوان» گنجانده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آلبوم در حقیقت نسخه ماندگار کنسرت‌هاب «با من بخوان» است. علیرضا قربانی این کنسرت‌ها را در تهران و شهرهای مختلف اجرا کرد. «با من بخوان» در شهر تهران طی ۴۳ سانس در بهار و تابستان روی صحنه رفت و قرار بود که این اجراها با رپرتوار متفاوت طی حدود ۳۰ سانس هم در فصل زمستان روی صحنه برود.

وقتی حوادث نت سکوت نواختند

بر خلاف اجراهای پیش بینی شده، سانحه هواپیمای اوکراینی و در ادامه شیوع ویروس کرونا و بسیاری از حوادث ناگوار دیگر باعث شد تا ادامه این اجراها که برخی از آنها بین المللی بود بواسطه شیوع کرونا متوقف شود.

آلبوم «با من بخوان» بر اساس مجوز شماره ۱۳۹۸-۶۳۶۹ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره واسپاری کتابخانه ملی ایران با شماره ۲۸۸۱۳ برای موسسه فرهنگی هنری «آهنگ اشتیاق» در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

برچسب‌ها علیرضا قربانی محمد اله یاری چهره ماندگار موسیقی پروندهٔ خبری تبعات کرونا بر اقتصاد ایران و جهان از نگاه اساتید دانشگاه خسارت اقتصادی کرونا به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه سهم اهالی فرهنگ در مهار کرونا پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا قربانی محمد اله یاری چهره ماندگار موسیقی علیرضا قربانی محمد اله یاری چهره ماندگار موسیقی علیرضا قربانی من بخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد

کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد یزد به همراه یک سند قباله ازدواج و یک هزار برگ از اسناد خطی در یزد رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیین رونمایی از کتاب 10 جلدی آلبوم اسناد استان یزد که توسط میرزا محمد کاظمینی گردآوری شده ظهر امروز با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان یزد در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

این کتاب مجموعه‌ای از هزاران سند خطی و دست نوشت قدیمی است که تصاویر آنها در کتاب آمده و در راستای حفاظت و حراست از هویت و فرهنگ استان جمع آوری شده است.

همچنین در این مراسم از یک نمونه سند قباله ازدواج که در شهرستان بهاباد استان یزد وجود داشته و به عنوان یکی از قدیمی ترین نسخ ازدواج قدیمی استان شناخته می‌شود هم رونمایی شد.

علاوه بر این موارد، یک هزار برگه از اوراق خطی و دست نوشت بسیار ارزشمند هم که به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در استان یزد اهدا شده بود هم رونمایی شد.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • شماره گذاری این خودرو متوقف می شود! + عکس
  • کار را تمام شده بدانید، تیم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس 5 نفره است
  • شماره‌گذاری ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • شماره‌ گذاری ایکس ۵۵ پرو متوقف شد/علت: نقص فنی
  • شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو متوقف شد
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد