Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس فدراسیون هندبال گفت: نوسانات قیمت ارز دامن فدراسیون هندبال را هم گرفت. تاریخ انتشار: 11:52 - 21 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۷۶۲

خبرگزاری میزان -  علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در دیدار با خبرنگاران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* بدهی سنگینی از جام ریاست جمهوری در گذشته داشتیم که وزارت ورزش و جوانان قول داد در حل این مشکل به ما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*اداره کل امور مالیاتی از سال ۸۹ تا ۹۵ در بخش ارزش افزوده اقداماتی آغاز کرده است. ما نباید با این موضوعات درگیر باشیم و این مسائل باید در بخش‌های بالادستی و وزارت حل شود. همچنین بدهی مالیاتی خود را از ۹۵۰ میلیون به ۱۵۰ میلیون رساندیم.

*ضمن احترام به تمام مربیان، بعد از سی سال سنت‌شکنی کردم و  از مربی داخلی استفاده کردم‌. حبیبی از بهترین مربیان است و زحمت زیادی برای تیم ملی کشید، اما در انتخابی جهان و انتخابی المپیک با یک اتفاق نادر اسیر بدشانسی شدیم و حذف شدیم. ما مربیان توانمندی داریم؛ اگر قرار است مربی درجه دو و سه بیاوریم و همان نتیجه مربیان داخلی را بگیریم، مربیان داخلی اولویت خواهد بود.

*به نتایج خوبی با چند گزینه مطرح خارجی رسیده بودیم، اما قضیه ارز ترمز ما را کشید. به همین دلیل ‌کاری نمی‌کنم که هندبال را دچار مشکل کنیم. اگر مشکلات ارزی اجازه دهد از مربی خارجی؛ اگر نه از مربی داخلی استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: پاکدل: باشگاه‌ها را موظف به پرداخت بدهی‌های گذشته به بازیکنان کردیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون هندبال فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا

به گزارش "ورزش سه"، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای 2 آلمان توپ می‌زند در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

نوروزی‌نژاد که در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب 79 امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ 2 هندبال آلمان هانمن با کسب 93 امتیاز، هِس مان با 80، فالک با 83، استابر با 84، بِنِکه با 87 و زینتل با 84 امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.

گفتنی است اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ 2 هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند