Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ویدئوی جدید از لحظات بازداشت جورج فلوید، شهروند سیاه پوست آمریکایی نشان می‌دهد وی برای نجات جانش به ماموران پلیس التماس می‌کرد. تاریخ انتشار: 12:16 - 21 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۷۷۱

خبرگزاری میزان – ویدئوی جدیدی که از حادثه بازداشت «جورج فلوید»، شهروند سیاه پوست آمریکایی که توسط پلیس این کشور به قتل رسید، منتشر شد نشان می‌دهد که وی برای جان خود التماس می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «دیلی میرور»، ویدئوی منتشر شده از دوربین نصب شده روی لباس یکی از ماموران پلیس بازداشت کننده «جورج فلوید»، نشان می‌دهد که وی پس از بیرون کشیده شدن از خودرو با اعمال زور، به ماموری که اسلحه را به سمتش نشانه رفته، التماس می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دستور انتشار این فیلم را یک قاضی آمریکایی صادر کرده است.

«توماس لین»، مامور پلیس «مینیاپولیس» ایالت «مینه سوتا» در این ویدئو در حالی که اسلحه خود را به سمت سر «فلوید» نشانه رفته، تلاش می‌کند او را به زور از خودرو خارج کند.

 بیشتر بخوانید:  تداوم اعتراض‌های ضد نژادپرستی در پورتلند  افزایش قتل و تیراندازی در آمریکا در پی مرگ جورج فلوید

در عین حال «جورج فلوید» وحشت زده و با اضطراب التماس می‌کند «آقای مامور، لطفا به من شلیک نکنید.»

وی همچنین در زمان تلاش ماموران برای نشاندن در صندلی عقب خودرو، با گریه و التماس به آنها می‌گوید «کلاسترو فوبیا» (تنگناهراسی) دارد.

اما ماموران پلیس با فریاد به او می‌گویند که بدون مقاومت روی زمین دراز بکشد.

«فلوید» در جریان این بازداشت در ۲۵ ماه می (۵ خرداد) و در پی فشار چند دقیقه‌ای زانوی افسر پلیس بر گردنش کشته شد.

وی تقریبا ۲۵ بار گفت که نمی‌تواند نفس بکشد با این وجود نتیجه کالبدشکافی علت مرگ را نه خفگی بلکه بیماری‌های زمینه‌ای اعلام کرد.

مرگ وی سبب بروز اعتراض‌ها و ناآرامی‌های سراسری تقریبا ۳ ماهه‌ای در آمریکا شد که همچنان پیامدهایش، چالشی برای دولت این کشور شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا تحولات بین الملل جورج فلوید جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ دو روز پیش و در تاریخ هفتم ادیبهشت ماه خبری مبنی بر جراحت یک شهروندی در پی درگیری با یکی اراذل و اوباش در محدوده خیابان انقلاب تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار گرفت.

مهر در خبری نوشت:وی با اشاره به تحقیقات اولیه ماموران در محل گفت:‌ بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با استفاده از یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی در خیابان انقلاب کرده و پس از جراحت یک شهروند از محل متواری شده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اظهارکرد:‌ در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. پس از آن ماموران با حضور در مخفیگاه این فرد شرور در محدوده میدان نیلوفر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

راستی با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرارگرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900689

دیگر خبرها

  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو