Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاحی گفت: پویش قصه‌گویی با عنوان «قصه ایستادگی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه اجرا می شود.

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان  در کرمانشاه اظهار کرد: قصه‌گویی از راه های تربیتی و روش هایی است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسیار مورد توجه است زیرا بر روی آنها اثرگذار است همچنین می توانیم بهترین مفاهیم و پیام ها را از طریق قصه گویی به کودکان و نوجوانان منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: از آنجا که کرمانشاه نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی بوده و هشت سال دفاع مقدس را نیز پشت سر گذاشته و بخشی از فرهنگ و پیشینه استان ما با هشت سال دفاع مقدس پیوند خورده بر همین مبنا با رویکرد دفاع مقدس درصدد انتقال مفاهیم و پیام های ارزشمند آن به کودکان و نوجوانان هستیم.


وی با اشاره به اینکه موضوع پویش قصه گویی دفاع مقدس هم قصه گویی و هم دفاع مقدس است،بیان داشت:  همدلی و از خودگذشتگی مردم سبب شد هشت سال دفاع مقدس را به خوبی پشت سر بگذاریم و در این پویش قصه گویی به دنبال انتقال این مفاهیم به کودکان و نوجوانان هستیم.


فتاحی با بیان اینکه این پویش شامل قصه های کوتاه می شود، گفت: با به اشتراک گذاشتن قصه های برتر در پیج اینستاگرام امکان مشارکت مردم در رای گیری فراهم خواهد شد.


 این مسئول بیان کرد: شرکت در این پویش آغاز شده و تا حوالی هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با یادآوری اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ماندن در منزل بهترین فرصت برای شرکت در این پویش به صورت مجازی فراهم شده است.


 

این مسئول با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ساله نسبت به برگزاری جشنواره قصه گویی اقدام کرده است، افزود: امسال بخش استانی به صورت مجازی برگزار می‌شود اما تصمیم‌گیری درباره بخش کشوری هنوز اعلام نشده است.


فتاحی خاطرنشان کرد: محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد تا افراد آزاده، رزمنده و بزرگسالانی که تجربه جنگ را دارند نیز بتوانند روایتگری و قصه‌گویی کنند.


وی گفت: علاوه بر دفاع مقدس قصه گویی درباره مدافعین حرم نیز مدنظر است تا این مفاهیم به کودکان و نوجوانات انتقال داده شود.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در شرایط کرونا باید بتوانیم به تاسی از دفاع مقدس مقاومت کرده و روحیه خود را حفظ کنیم.

پایان پیام/66

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرمانشاه دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه دفاع مقدس قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری «پویش آینده شبیه توست» در پایتخت به مناسبت روز دختر
  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری