Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیر امیری زاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: با راه اندازی شهرک صنعتی صنایع دریایی در محدود مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل بندرعباس، تمام نیاز‌های مرتبط با صنایع کشتی سازی در استان تامین خواهد شد.

او گفت: این شهرک برای انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران در بخش‌های مرتبط با کشتی سازی آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: در ۴ ماه امسال حدود ۶۰ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان در قالب ۳۶ قرارداد سرمایه‌گذاری واگذار شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶ و نیم برابر شده است.

امیری زاد افزود: دو ناحیه صنعتی جدید امسال مصوب شد و تا شهریور دو ناحیه جدید دیگر هم مصوب و عملیات اجرایی این ناحیه‌های صنعتی تا پایان سال آغاز خواهد شد.

او گفت: امسال ۵ واحد صنعتی غیر فعال در استان به چرخه تولید بازگشتند و ۴۵ واحد تا پایان سال به چرخه تولید باز خواهند گشت و زمینه اشتغال مجدد حدود ۹۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: پارسال ۴۶ واحد صنعتی غیرفعال در استان به چرخه تولید بازگشتند و۸۴۰ مشغول بکار شدند.

امیری زاد افزود: استان هرمزگان دارای ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی تاکنون به بهره برداری رسیده و ۳ شهرک و ناحیه صنعتی مربوط به بخش خصوصی است.

او گفت: در این شهرک‌ها ۴۴۳ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۵۹۰۰ نفر فعالیت می‌کنند.

۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فراساحل کشتی سازی شهرک صنعتی صنایع دریایی ناحیه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است