Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@19:24:03 GMT

لزوم ورود وزارت نفت به ایمنی مخازن نفتی تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۳۹۳

لزوم ورود وزارت نفت به ایمنی مخازن نفتی تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در میان جلسه شورای اسلامی شهر تهران  با سپردن ریاست به ابراهیم امینی جلسه را ترک کرد و با حضور در

جمع خبرنگاران در خصوص چرایی و نتایج حضور شورایاران در جلسات علنی گفت: تهران بیش از ۳۸۵ محله دارد که شورایاران به عنوان بازوی مشورتی اعضا می ‌توانند با اشرافی که به مسائل محلی دارند ما را در مدیریت کشور کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که ما مسائل و دغدغه‌های شورایاران را به اطلاع شهرداری می‌رسانیم، در پاسخ به سوالی مبنی بر شائبه‌های ایمنی انبار نفت در غرب تهران، اظهارکرد: سال‌هاست که موضوع انبار نفت در تهران پیگیری می‌شود و در شورای شهر چهارم نیز مکاتبات زیادی بین شهرداری ، شورا، مدیریت بحران کشور و وزارت کشور انجام شد تا وضعیت ایمنی این انبارها تثبیت شود و بارها در این  خصوص جلساتی برگزار شد تا در این خصوص چاره اندیشی شود که بررسی‌ها نشان داد جابه جایی هزینه زیادی لازم دارد اما وزارت نفت اقدامات لازم در راستای استحکام بخشی سازه را انجام داد.

وی با بیان این که لازم است طرح جامعی برای ذخیره سازی سوخت در تهران انجام شود افزود: براساس تجربیات  جهانی باید مخازن اصلی در یک محل امن باشند و با تعبیه مخازن کوچکتر امر توزیع انجام شود که ما از وزارت نفت درخواست‌ می کنیم به این موضوع ورود کنند و مطرح شدن خطر پذیری انبارهای نفت همزمان با حادثه بیروت موجب ایجاد انحراف در موضوع شد.  

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر کمک شهرداری تهران به بیروت گفت: هنوز طرح یا لایحه‌ای برای کمک به بیروت نیامده اما قانونا اجازه چنین کمکی نداریم اما می‌توانیم کمپین کمک مردمی ایجاد کرده و با جمع آوری اقلام مورد نیاز آن را در اختیار نهادها قرار دهیم.

پربیننده ترین اما و اگرها درباره مخازن شهران تحویل یک رام قطار تولید داخل تا پایان سال به مترو ۴۰۰هکتار گود ۱۲۰متری زیر پای تهران آتش سوزی دوباره در یک مرکز درمانی واکنش رئیس کمیته ایمنی شورای شهر به حادثه پارک لاله

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر محسن هاشمی رفسنجانی وزارت نفت مخازن نفتی انبار نفت شهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!

هفت عضو شورای شهر هشتگرد در استان البرز حق ورود به جلسات شورای شهر را ندارند.

پیگیری ایسنا درباره وضعیت شورای شهر هشتگرد حاکی از آن است که هفت عضو شورا حق ورود به جلسات را ندارند.

گفتنی است قانون در مورد عدم حضور صراحتاً اعلام کرده که چنانچه هر کدام از اعضا به هر دلیل قادر به شرکت در جلسات شورا نباشد؛ پس از دو ماه عضو علی‌البدل تا شش ماه در جلسات شرکت خواهد کرد.

در مورد شورای شهر هشتگرد، نهاد‌های مربوطه باید پاسخ دهند که علت این محرومیت چه بوده و وقتی تمام اعضا حق ورود به جلسات را نداشته باشند آینده این شورا به چه شکل خواهد بود.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت